شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
کد خبر: 329312
۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
تجمع

اساتید و طلاب حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد در تجمعی اعتراض‌آمیز، صدور قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا علیه ملت ایران را محکوم کردند.

به گزارش خیرگزاری حوزه از خرم‌آباد در این تجمع اعتراض‌آمیز که صبح امروز با شرکت اساتید و طلاب حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران استان لرستان گفت: صدور قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ملت ایران نشان از دشمنی دیرینه آنان با انقلاب اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام کرمی افزود: دشمنان ایران اسلامی سعی دارند ملت را نسبت به نظام دلسرد کنند ولی تلاش‌های آنها راه به جایی نمی‌برد و دچار شکست می‌شوند.

وی با اشاره به به بندهای قطعنامه در خصوص برگزاری انتخابات در ایران گفت: خوشبختانه در کشور ایران در انتخابات ریاست جمهوری بیش از 75 درصد جمعیت به پای صندوق‌ها رای می‌روند ولی در اروپا هیچ وقت آمار به 40 درصد نمی‌رسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به بحث زیر سئوال بردن حقوق شهروندی در ایران اسلامی گفت: در کشور ایران حقوق شهروندی بر اساس دستورات دین مبین اسلام پیش‌بینی شده است و این دستورات کاملاً پیاده می‌شود اما در شهر اروپایی لندن تمام ریز زندگی مردم توسط دوربین‌های دولت کنترل می‌شود.

حجت‌الاسلام کرمی در ادامه با اشاره به اینکه بهائیت سعی می‌کند دین اسلام را زیر سئوال ببرد گفت: هم‌اکنون بهائیت خواستار آزادی بی‌شرمانه است و سعی می‌کند اهداف خود را نمایان سازد اما با عزم راسخ و ایمان و اراده قوی ملت ایران به اهداف خود نخواهد رسید.

در پایان این تجمع اعتراض‌آمیز اساتید و طلاب حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد با صدوربیانیه ای قطعنامه اروپا بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را  محکوم و از مسئولان خواستار برخورد با این حرکت‌ها شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha