جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
کد خبر: 330365
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
یی

طی مراسمی با حضور اساتید ، طلاب و مسئولین مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) رودسر از اساتید این مدرسه تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، از رودسر، حجت‌الاسلام دستجردی، امام جمعه شهرستان رودسر در این مراسم، گفت: معلم جایگاه ارزنده‌ای در اسلام دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید مطهری، بیان داشت: ایشان متعلق به زمان و مکان خاصی نیست و تمام آثار او درهر زمانی مفید و اثرگذار است.

حجت‌الاسلام دستجردی، موقعیت شناسی را از ویژگی‌های یک معلم خوب عنوان کرد و افزود: استادی که از فرصت‌ها استفاده کند و ارزیابی درستی از فضای جامعه داشته باشد، می‌تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

این استاد حوزه نشر افکار مطهری را ضروری دانست و ابراز داشت: باید افکار شهید مطهری را در جامعه نشر دهیم تا فرهنگ متناسب با آموزه های دینی در جامعه حاکم شود.

امام جمعه رودسر در ادامه ماه رجب را ماه خودسازی معرفی کرد و گفت: از ماه رجب باید استفاده کرد تا زمینه تحول معنویت و آمادگی برای ورودبه ماه بابرکت رمضان فراهم شود.

وی به شعار امسال اشاره کرد وگفت: هر جا برنامه‌ریزی برای مسئله فرهنگ وجود داشته روحانیت پرچمدار آن بوده است .

حجت‌الاسلام علی‌پور، مدیر مدرسه علمیه امام صادق‌(ع)، نیز درادامه مراسم با تقدیر از دکتر طلوعی، واقف زمین این مدرسه گفت: مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) رودسر یکی از موفق‌ترین مدارس استان گیلان است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های این مدرسه، برگزاری کلاس های زبان خارجی است و علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و دینی به زبان‌های خارجی توجه دارد تا جایی که اکثر طلاب در کلاس‌های زبان انگلیسی ،عربی و اسپانیایی شرکت می‌کنند.

در پایان این مراسم، با اهدا هدایایی از اساتید مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) رودسر تجلیل شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha