شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 330959
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
دارالهدای

مدرسه عالی فقه دارالهدی، با رویکرد فقه الاخلاق و به منظور توانمندی سازی طلاب جوان و تسلط آنان بر اصول و مبادی استنباط فقهی، طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدرسه عالی فقه دارالهدی، تحت اشراف آیت الله ناصری اصفهانی، با هدف توانمند سازی طلاب و تسلط آنان بر اصول و مبادی استنباط فقهی با رویکرد به فقه الاخلاق، از میان طلاب پایه ششم اقدام به پذیرش طلبه می کند.

اتمام پایه ششم، نداشتن مشکل تحصیل در قم طبق ضوابط مرکز مدیریت حوزه، تعهد اخلاق و شرعی به رعایت مقررات آموزشی و انضباطی  و موفقیت در آزمون کتبی  و مصاحبه از شرائط پذیرش مدرسه عالی دارلهدی اعلام شده است

از ویژگی های پذیرش در مدرسه عالی فقه دارالهدی می توان به تدریس دروس اصلی سطح عالی حوزه به طور تخصصی و کامل، برگزاری کلاس های راهنما برای تکمیل و تثبیت آموزش، ارائه دروس تکمیلی مانند اخلاق نظری، تفسیر، روش تحقیق، رجال و ...، بهره گیری از اساتید مجرب، تامین حجره طلاب شهرستانی و پرداخت کمک هزینه تحصیلی اشاره کرد. .

طلاب متقاضی تحصیل در مدرسه دارالهدی می توانند برای ثبت نام تا 11 خرداد ماه، هر روز از ساعت 10 الی 13، با در دست داشتن یک قطعه عکس، کارت شناسایی معتبر، معرفی نامه از مدرسه محل تحصیل و گواهی معتبر تحصیلی حاوی نمرات دروس ادبیات، فقه و اصول، به آدرس قم، خیابان معلم، انتهای معلم یک، پلاک 159، موسسه فرهنگی دارالهدی بصورت حضوری مراجعه کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه بنیاد علمی - فرهنگی هاد به نشانی اینترنتی www.bonyadhad.com  مراجعه و یا با شماره تلفن 37840700 - 025 داخلی 403 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha