شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قق

اگر قرار است ستاد اعتکاف به قرارگاه فرهنگی استان تبدیل شود، لازمه تحقق این مهم، پرهیز از کارهای سلیقه ای و حرکت کردن در جهت کلیاتی است که از طرف فرماندهی این قرارگاه صادر می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در آیین تجلیل از دست اندرکاران ستاد اعتکاف این استان، با اشاره به این که زیبایی ها و نقاط قوت مراسم اعتکاف امسال با ضعف ها و نازیبایی های آن قابل مقایسه نیست، ابراز داشت:  اگر چه مراسم اعتکاف به پایان رسیده است اما رسالت اصلی معتکفان در عرصه جهاد فرهنگی به تاسی از حضرت زینب‌(س) ادامه دارد.

امام جمعه شهرکرد: با بیان این که کار اصلی حضرت زینب(س) آن بود که با جهاد فرهنگی خود، چهره نفاق را به همگان نشان دهد و در مقابل آن، به ترسیم چهره حقیقت بپردازد، خاطرنشان کرد: جهاد فرهنگی حضرت زینب(س) در لحظه لحظه زندگی آن حضرت مشهود بود و با شهادت برادر آغاز و تا آخر عمر ادامه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، با تأکید بر این که جهاد فرهنگی باید خود را نشان دهد، اذعان داشت: نخستین عرصه ای که جهاد فرهنگی باید ورود پیدا کند، ترسیم چهره واقعی نفاق و منافقین است.

وی با اشاره به این که برخی در حال موضع گیری در مقابل مواضع رهبر معظم انقلاب هستند که رصد آن‌ها و دقت در سخنانشان، بصیرت و درایت همگانی می خواهد، گفت: جهاد فرهنگی امروز این است که چهره نفاق را برای عموم مردم افشا کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان این که دومین عرصه جهادی فرهنگی باید در جهت تبیین حقیقت به دست ولایت مداران صورت گیرد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین نیازهای امروز جامعه این است که جایگاه ولایت به خوبی تبیین و ترسیم شود و به یقین، نظام به راه خود ادامه نمی‌دهد، مگر این که جایگاه ولایت به خوبی تبیین شود و پیوند بین ولایت و نظام برقرار باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ، در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب دست اندرکاران ستاد اعتکاف استان، تصریح کرد: اگر قرار است ستاد اعتکاف به قرارگاه فرهنگی استان تبدیل شود، لازمه تحقق این مهم، پرهیز از کارهای سلیقه ای و حرکت کردن در جهت کلیاتی است که از طرف فرماندهی این قرارگاه صادر می شود.

حجت الاسلام رحمت الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم،  با اشاره به این که شرایط امروز نظام، شرایطی کاملا جنگی است، افزود: در عرصه فرهنگی تلفات بسیاری داده ایم اما اگر در مقام مقایسه که برآییم، هزینه دشمن و تلفات فرهنگی نشان می دهد که ما پیروز این عرصه بوده ایم.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha