جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
خبر گزاری حوزه

در نشست مدیر شبکه هادی TV و مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) ، راه های تعامل و همکاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری، حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی، مدیر شبکه هادی TV در این نشست، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شبکه گفت: برنامه های هادی TV در قالب  12 شبکه ماهواره ای به زبان های عربی، اردو، تایلندی، انگلیسی و فارسی در سراسر دنیا جهت نشر معارف اهل بیت علیهم‌ و قرآن  پخش می‌شود.

وی ادامه داد: عتبات عالیات فرصت بزرگی در جهت نشر معارف اهل بیت علیهم السلام می‌باشد و هم اکنون شبکه هادی TV  پنج روز در هفته، از کربلای معلی پخش مستقیم دارد.

مدیر شبکه هادی TV  فرصتی که در حرم حضرت معصومه(س) به لحاظ رسانه‌ای پدید آمده را مغتنم شمرد و گفت: وقتی که برنامه‌های کارشناسی از حرم های اهل بیت(ع) مخابره می‌شود برای بیننده جذاب است و در نتیجه تأثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در این نشست از با تقدیر از همکاری نزدیک شبکه هادی TV، آمادگی آستان مقدس را برای هر گونه همکاری در راستای نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع)  اعلام کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha