چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 331599
۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
خبر گزاری حوزه

اولین ‌هم‌اندیشی حوزه‌های علمیه و مراکز و ارگان‌های مشمول طرح پایان‌ خدمت طلاب امروز در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر کل امور طلاب  حوزه امروز در این هم‌اندیشی به تبیین اهمیت بررسی و حل مشکلات جذب و به کارگیری طلاب در سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه پرداخت.

وی گفت: این هم‌اندیشی به منظور بررسی مشکلات و استفاده از تجربیات ارگان‌ها و نهادهای هم‌سو است که در این طرح مصوبات ستاد کل نیرو‌های مسلح در رابطه با امور پایان خدمت طلاب بررسی می‌شود.

وی با اشاره به نهادها و ارگان‌هایی که در این طرح از مشمولین طلاب استفاده می‌کنند گفت: نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، سازمان عقیدتی سیاسی آجا، وزارت دفاع، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مسجد مقدس جمکران، مجمع جهانی اهل‌بیت‌(ع)، دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از جمله مراکز و ارگان‌هایی هستند که در این طرح از طلاب مشمول طرح پایان خدمت استفاه می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نسب در ادامه با اشاره به طرح کفیل برای صدور کارت پایان خدمت برای طلاب گفت:‌در این طرح طلابی که قبل از سال 93 کارهای تبلیغی و فرهنگی به مدت دو برابر طرح پایان خدمت در ارگان‌ها و نهادهایی که در راستای طرح مشمولین طلاب می‌باشند دارند  با ارائه مستندات می‌توانند از طرح کفیل استفاده کنند.

وی افزود: در این طرح طلابی که به صورت متناوب و غیر متناوب در ارگان‌ها و سازمان‌های مذکور کارهایی فرهنگی و تبلیغی انجام داده‌اند اگر به مدت چهارسال مستندات حضور خود را بیاورند کارت پایان خدمت برای آنان صادر می‌شود.

مسئول ستاد راهیان نور حوزه های علمیه  افزود: باید ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه تمام تلاش خود را در جذب و به کارگیری طلاب مشمول به منظور ایجاد فضای فرهنگی و دینی در سازمان مربوطه انجام دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha