یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
اعزام روحانی

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام 310 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان این استان از مبعث تا نیمه شعبان خبرداد.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اعلام این‌ مطلب،اظهارداشت: در راستای گسترش معارف ناب مهدوی و آشنایی با فضلیت های ماه شعبان این اعزام ها از مبعث حضرت رسول اکرم آغاز شده و تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

وی آغاز اعزام های هفته مهدویت را ز 20 خرداد اعلام و گفت: این مبلغان و مبلغات دینی درجهت نشر احکام دین اسلام و آشنایی جوانان با حضرت ولی‌عصر‌عج به نقاط مختلف استان لرستان اعزام می شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره تبلیغات لرستان، با توجه به مقارن شدن اعیاد شعبانیه با برنامه‌های متنوع هفته جوان، افزود: برگزاری مراسم تجلیل و تکریم هسته‌های فرهنگی جوان، مسابقات وبلاگ‌نویسی، مسابقات فرهنگی، همایش‌هاو گردهمایی در حوزه جوانان، و دیدار جوانان با نماینده ولی‌فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان‌ها را از برنامه‌های هفته جوان برشمرد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های این اداره در هفته آتی تصریح کرد: چهارشنبه 21 خرداد سال جاری نیز مسئولان موسسات قرآنی استان در بروجرد با حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه این شهر دیدار می کنند.

حجت‌الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: روز جمعه همزمان با سالروز تولد امام عصر(‌عج) نیز دعای ندبه در مصلای الغدیر شهرستان خرم‌آباد با حضور مشتاقان امام عصر‌برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha