جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
کد خبر: 331798
۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
خبر گزاری حوزه

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) تفرش از برگزاری مسابقه مهدوی "عهد یار" به مناسبت ایام نمیه شعبان دراین شهرستان به همت این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام مصطفی خطاط در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با تبریک ایام میلاد امام عصر(عج) به بیان وظایف افراد در عصر انتظار پرداخت و اظهارداشت: افرادی که در زمان غیبت زندگی می کنند برای اینکه مسیر سعادت را طی کنند نیازمند هدایت علما و رهنمودهای آنان هستند.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در عصر غیبت وظیفه سنگینی بر عهده دارند ، تصریح کرد: از جمله وظایف مهم روحانیون در این زمان آشنا کردن آحاد مردم با سبک زندگی مهدوی و شناخت بیشتر نسبت به ابعاد مهدویت است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) تفرش تصریح کرد: این مدرسه در همین راستا برنامه های متعددی را برای ایام نیمه شعبان  از اعزام مبلغ به روستاهای اطراف تا مراسم های جشن در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: در همین راستا در هفته جاری مسابقه " عهد یار" با محوریت معارف مهدوی و به همت این مدرسه علمیه در سطح شهرستان تفرش برگزار شد.

به گفته حجت الاسلام خطاط، در این مسابقه بالغ بر هزار و 100  نفر از مردم این شهرستان  شرکت کردند که در پایان 110 نفر از افراد  به عنوان برگزیده  انتخاب شدند.

این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: هم چنین برنامه خوبی نیز برای روز نیمه شعبان از جمله حضور همه طلاب در نماز جمعه و تجلیل از افراد برتر مسابقه عهد یار در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha