دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
7 تیر

آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر، ظهر امروز با حضور آیات موسوی جزایری و شفیعی و حجج اسلام حیدری و حاجتی علما، روحانیان، طلاب مدارس علمیه و سایر مسؤولان کشوری و استانی در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، اسدالله بادامچیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دراین مراسم طی سخنانی با موضوع سیره سیاسی و عملی شهید بهشتی، اظهار داشت: شهید بهشتی به تنهایی، یک جریان و اندیشه و در خدمت فقه اسلامی بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که شهید بهشتی پاسداری خوب از ارزش های اسلامی و انسانی فکور و اهل تدبیر بود، گفت: ایشان آینده نگری دقیق و بصیرتی روز افزون داشت، به طوری که آگاهانه با دسیسه های دشمن آشنا بود و همواره آن اقدامات مخرب را پیش بینی و آنها را رسوا می کرد که این مسأله سبب شهادت این عالم مجاهد از سوی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی شد.

قابل ذکر است حجت الاسلام سعید جعفری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان دیگر سخنران این مراسم بود که وی با بیان این که استقرار عدالت از اهداف شهید بهشتی در زندگی بود، بیان داشت: این اندیشه باید در جامعه استمرار پیدا کند.

بر اساس این گزارش، شعر خوانی شاعر جوان خوزستانی و مداحی حاج رضا نبوی و همچنین توزیع ویژه نامه شیفتگان خدمت که به معرفی شهدای هفتم تیر در استان خوزستان می پردازد، از دیگر بخش های این مراسم بود.

گفتنی است حجت الاسلام سید محمد کاظم دانش، نماینده مردم اندیمشک و شوش در مجلس شورای اسلامی، یکی از شهدای روحانی استان خوزستان بوده که در جریان حادثه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha