پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 334375
۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
حجت‌الاسلام حسینی اوقاف تبریز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی از ثبت موقوفات جدید در استان آذربایجان شرقی در راستای ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) در سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، از ثبت موقوفات جدید در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: جلیل فصاحت با وقف یک قطعه زمین به مساحت 130 مترمربع در شهرستان بستان آباد بخش تیکمه داش روستای شیروانه ده، جهت احداث خانه عالم به ارزش 195 میلیون ریال نام خود را به عنوان واقف خیراندیش ماندگار کرد.

وی  ابراز داشت: خانم گلستانی، بانوی خیراندیش هم  دو قطعه زمین به متراژ  12هزار متر مربع در منطقه آزاد ارس با نیت ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: واقفین خیراندیش شهرستان مراغه نیز با نیت توسعه و بازگشایی راه امامزاده سیدابراهیم(ع) زمینی به مساحت 400 متر مربع را وقف کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: علمداری، بانوی خیراندیش جلفایی نیز با وقف یک باب منزل به متراژ 280 متر مربع با نیت انجام فعالیت های قرآنی نام خود را در جمع واقفین خیراندیش ثبت کرد.

وی در پایان عنوان کرد: علی اکبر سلیمانی نیز یک قطعه زمین به مساحت 2 هکتار از اراضی روستای گدکلو به ارزش 10 میلیارد ریال را با نیت ساخت مدرسه، احسان و خیرات و کمک به دانش آموزان بی بضاعت وقف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha