دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
افطاری حرم

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از توزیع روزانه بیش از 3 هزار غذا در آیین افطاری ماه مبارک رمضان، در میهمانسرای حرم مطهر خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد جوان با اعلام این خبر گفت: آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) همانند سال‌های گذشته، در برپایی سفره افطار و پذیرایی از زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) حضور پررنگی دارد.

 وی با اشاره به پذیرایی میهمان‌سرای حرم مطهر از روزه‌داران، ادامه داد: میهمان‌سرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در ماه ضیافت‌الله، همه روزه با بیش از 3 هزار غذا، میزبان زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) است.

 معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که 2 هزار پرس غذا از مجموع غذاهای افطاری توزیع شده، توسط یکی از خیرین تهیه می‌شود، تصریح کرد: خادمان بارگاه نورانی کریمه اهل بیت(س) در ماه مبارک رمضان، به دنبال خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران هستند.

وی به نحوه توزیع فیش افطاری میهمانسرای حرم مطهر اشاره کرد و گفت:‌ فیش‌های افطاری بر اساس منطقه بندی صورت گرفته و درخواست‌های دریافت شده توزیع می‌شود.

جوان با بیان این که مناطق و اماکن توزیع فیش‌ها در همان روز مربوطه مشخص می‌شوند، تصریح کرد:‌ این فیش‌ها در محله‌ها، مساجد، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، پارک‌سوارها، پارکینگ‌‌ها و اطراف حرم بانوی کرامت توسط خادمان و مأموران مربوطه توزیع می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha