شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
غزه

در پی جنایات رژیم صهیونیستی بر ضد مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، جامعةالمصطفی(ص) با صدور بیانیه‌ای، حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه، در بخشی از بیانیه المصطفی با اشاره به جنایات وحشیانه صهیونیست ها، آمده است: در تازه‌ترین دور حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه  که چند روزی است شدت گرفته است، باران موشک‌ها و بمب‌های اسرائیلی بر سر مردم بی‌دفاع غزه باریدن گرفته و جان بی‌گناهان آن دیار را می‌ستاند و خون سرخشان را بر زمین می‌ریزد.

جامعة المصطفی(ص) همچنین در این بیانیه تصریح کرده است: آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد، تجاوز آشکار صهیونیستی با حمایت آمریکا و تلاش آشکار اشغالگران متجاوز برای ضربه زدن به ملت فلسطین در سایه سرگرم بودن کشورهای عربی به مسائل خود و فاصله گرفتن آنها از فلسطین و مقدسات دینی و سکوت مجامع جهانی به اصطلاح حامی حقوق بشر است.

متن کامل بیانیه المصطفی در پی می آید.

 بسم‌الله‌الرحمن‌‌الرحیم

« ... إِنَّا أَعْتَدْنَا لِلظَّالِمِينَ نَارًا أَحَاطَ بِهِمْ سُرَادِقُهَا وَإِن يَسْتَغِيثُوا يُغَاثُوا بِمَاء كَالْمُهْلِ يَشْوِي الْوُجُوهَ بِئْسَ الشَّرَابُ وَسَاءتْ مُرْتَفَقًا/ ما براى ستمگران آتشى آماده كرده‏ايم كه سراپرده‏هايش آنان را دربر مى‏گيرد و اگر فريادرسى جويند، به آبى چون مس گداخته كه چهره‏ها را بريان مى‏كند، يارى مى‏شوند. وه چه بد شرابى و چه زشت جايگاهى است!» (کهف/ 29)

 از زمان تأسیس رژیم نامشروع رژیم صهیونیستی تاکنون، ستم‌های فراوانی در حق مردم بی‌دفاع فلسطین روا داشته شده و مجامع جهانی به اصطلاح حامی حقوق بشر، هیچ واکنشی به سال‌ها ددمنشی سفاکان این رژیم و حامیان مستکبر آن نشان نداده‌اند.

در تازه‌ترین دور حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، که چند روزی است شدت گرفته است، باران موشک‌ها و بمب‌های اسراییلی بر سر مردم بی‌دفاع غزه باریدن گرفته و جان بی‌گناهان آن دیار را می‌ستاند و خون سرخشان را بر زمین می‌ریزد. باشد که سرخی خون شهدای غزه، مقاومت جانانه ملت فلسطین را بیش از پیش قوام بخشد و به زودی، دودمان ظلم صهیونیستی و حامیان آن را در هم بپیچد.

گرچه گروه‌های فلسطینی کوشیده‌اند حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس بی‌پاسخ نماند، ولی خوی حیوانی و درندگی غاصبان قدس شریف، واکنشی جهانی و عزم بین‌المللی می‌طلبد تا داستان خون‌بار فلسطین هر چه زودتر پایان یابد.

آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد، تجاوز آشکار صهیونیستی با حمایت آمریکا و تلاش آشکار اشغالگران متجاوز برای ضربه زدن به ملت فلسطین در سایه سرگرم بودن کشورهای عربی به مسائل خود و فاصله گرفتن آنها از فلسطین و مقدسات دینی است.

همان‌ گونه که بارها فریاد برآورده‌ شده است، سکوت دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی در قبال جنایات و تجاوزهای دشمن صهیونیستی به نوار غزه، به قاتلان فرصت می‌دهد جنایات خود را بدون ترس از مجازات ادامه دهند و خون‌های بیشتری بر زمین بریزند و فجایعی دوچندان به بار آورند.

جامعة‌المصطفی(ص)، بار دیگر، ضمن محکومیت شدید جنایات اخیر و حمایت از انتفاضه سوم مردم فلسطین، همچون همیشه، از امت و دولت‌های اسلامی و نیز نهادهای بین‌‌المللی می‌خواهد نسبت به این جنایات وحشیانه موضع‌گیری کرده، اقدامات عملی و مؤثری را انجام دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha