جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ساختمان

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) داراب با اشاره به ساختمان فرسوده مدرسه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان،‌ گفت: فرآیند احداث ساختمان جدید آغاز شده است اما برای تکمیل نیازمند تأمین اعتبار است.

حجت الاسلام عبدالرسول ناصری در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در شیراز،‌اظهار کرد: مدرسه علمیه امام صادق (ع) داراب از سال 1218 ه.ق فعالیت خود را آغاز کرده است و نقش مؤثری در گسترش فرهنگ و معارف دینی داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های علمی در این مدرسه علمیه، افزود: هفتاد طلبه درپایه یک تا شش به تحصیل علوم دینی مشغول هستند و در سال جدید نیز تعداد 15 طلبه جدید به مدرسه اضافه می‌شوند.

حجت‌الاسلام ناصری از دریافت مجوز برگزاری سطح دو نیز در این مدرسه خبر داد و گفت: 15 نفر از اساتید نیز در این مدرسه علمیه به تدریس مشغول هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) داراب با اشاره به برنامه‌های فرهنگی که در این مدرسه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در طول سال و در همه مناسبت‌ها، برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی اعزام مبلغ به روستاهای اطراف شهرستان،‌اعزام طلاب همراه کاروان راهیان نور، شرکت در مسابقات قرآن،‌ فعالیت سامانه پیامکی پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی و برگزاری اردو برای طلاب جدید الورود را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) با اشاره به آغاز احداث ساختمان جدید، به تشریح مختصات این مدرسه پرداخت و گفت: این ساختمان در مساحت 6 هزار و 500 متر و با زیربنای 2 هزار متری در سه طبقه احداث می‌شود که گنجایش 250 طلبه را دارد.

حجت‌الاسلام ناصری با اشاره به روند ساخت ساختمان جدید مدرسه علمیه امام صادق (ع) داراب خواستار کمک خیرین در ساخت این مدرسه علمیه شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) داراب خاطرنشان کرد: ساختمان فعلی مدرسه علمیه امام صادق (ع) بسیار فرسوده و ثبت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha