شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
خبر گزاری حوزه

دبیرکل اتحادیه انجمن های دانش آموزی کشور گفت: جنایاتی که هم اکنون در فلسطین شاهد آن هستیم، برخلاف همه قوانین، قواعد انسانی و بین المللی است که همین جنایات، باعث آغاز شمارش معکوس نابودی کامل رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، آیین تودیع و معارفه رییس اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان خوزستان، با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن های دانش آموزی کشور، حجت الاسلام نوری، رییس دفتر حجت الاسلام حاج علی اکبری،  علما، روحانیان و سایر مسئولان استانی در دفتر امام جمعه اهواز برگزار شد.

 حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن های دانش آموزی کشور، در این مراسم، با اشاره به جنایات شکل گرفته در غزه، اظهار داشت: این جنایاتی که هم اکنون در فلسطین شاهد آن هستیم، برخلاف همه قوانین، قواعد انسانی و بین المللی است که با افزایش این جنایات، شمارش معکوس نابودی کامل رژیم صهیونیستی آغاز شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: ملت مسلمان ایران به ویژه دانش آموزان تیزهوش ایران اسلامی إن شاءالله هوشیار تر از همیشه، به دفاع از مردم مظلوم فسلطین، در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کرده و با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

علامتی، اتحادیه انجمن های دانش آموزی را نهال پر ثمر و مولود انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و بیان داشت: اتحادیه انجمن های دانش آموزش کشور، به اهداء بیش از 36 هزار شهید به انقلاب اسلامی ایران مفتخر بوده و خوشحالیم که هم اکنون در این بخش در حال خدمت هستیم.

وی، استان خوزستان را یکی از استان های فعال در سطح کشور دانست و اظهار داشت: خوشبختانه با اقدام های 10 ساله حجت الاسلام کلاه کج، اتحادیه انجمن های دانش آموزی خوزستان، موفق به تربیت جوانانی مؤمن و ولایی شد که هم اکنون این جوانان در حال تحصیل در مراتب عالی هستند و باید از ظرفیت آن ها نیز استفاده کرد.

وی زبده شناسی و زبده پروری را یکی از مأموریت های اصلی حجت الاسلام محمدیان عنوان کرد و گفت: حفظ سرمایه های معنوی و تجارب گذشته، بهره مندی منسجم از فارغ التحصیلان، استفاده از تجارب مسؤولین سابق و همسو شدن با تحولات جدید مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرروش، برخی دیگر از اهم فعالیت های اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان خوزستان است که انشاءالله همچون گذشته، شاهد شکوفایی و بالندگی آن باشیم.

نقش کلیدی دانش آموزان در ترویج فعالیت های مذهبی

حجت الاسلام نوری، هم  در بخش دیگری از این آیین، با بیان این که دانش آموزان نقشی کلیدی در عرصه فعالیت های فرهنگی ورزشی دارند، اذعان داشت: خوشبختانه مجموعه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که بنا به فرمایش «مقام معظم رهبری»، نقش نجات غریق را در عرصه دانش آموزی و در فعالیت های مدرسه ای ایفا می کند، می تواند با اجرای برنامه شاد و متنوع به عاملی برای جوانان به این گرانی تهیه کنند.

خاطرنشان می شود، در پایان این مراسم، حجت الاسلام کلاه کج که به مدت 10 سال ریاست این انجمن را بر عهده داشت، تودیع و حجت الاسلام اکبر محمدیان به عنوان رییس جدید اتحادیه انجمن های اسلامی خوزستان معرفی شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha