دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
آیت‌الله علما

امام جمعه کرمانشاه با اشاره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: وضعیت امروز فلسطین و غزه نتیجه بی‌تفاوتی سران کشورهای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از همه، مردم متدین برای حضور در راهپیمایی روز قدس، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری، امروز اسرائیل غاصب به پشتیبانی و حمایت آمریکای جنایتکار به بدترین و شنیع‌ترین جنایات دست زده و قتل عام کودکان و زنان را به‌راحتی انجام می‌دهد.

وی افزود: تاکنون نزدیک به 600 انسان بی‌گناه اعم از زن و مرد و کودکان معصوم به شهادت رسیده و بیش از سه هزار نفر نیز آواره شده‌اند و این مسئله نتیجه بی‌تفاوتی سران کشورهای اسلامی است که اگر اندکی غم اسلام و مسلمانان را داشته باشند، دشمنان جرأت چنین غلط‌هایی را نمی‌کنند، همان‌طور که امام راحل فرمودند «اگر هر یک از مسلمانان فقط یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب می‌برد».

امام جمعه کرمانشاه گفت: جنایات اخیر اسرائیل انزجاری بی‌سابقه از رژیم صهیونیستی و آمریکا را در دنیا رقم زده و با مشاهده تظاهرات‌ها و پیام‌های رسانه‌ای مردم دنیا، آمریکا و اسرائیل جنایتکار باید بدانند که این یک رفراندوم بزرگ جهانی علیه ظلم و جنایات آن‌هاست و بفهمند که اسرائیل جز یک حکومت غاصب و جنایتکار چیزی نیست و به تعبیر امام(ره) «اسرائیل یک غده سرطانی است».

وی با اشاره به متفاوت بودن روز قدس امسال، گفت: مردم مومن و متدین ایران قطعا حضوری بی‌سابقه را در روز قدس به نمایش خواهند گذاشت و فریاد 75 میلیونی ایرانیان در جهان طنین‌انداز خواهد شد، لذا بر همه هم‌استانی‌های مومن و با بصیرت کرمانشاه نیز لازم است که از کوچک و بزرگ در این راهپیمایی خداپسندانه شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha