دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
آیت‌الله علما

بعضی عوامل داخلی عراق در ابتدا تصور می‌کردند که داعشی ها منطقه را مدینه فاضله می‌کنند غافل ار اینکه به آواره شدن آنها و کشته و زخمی شدن عزیزانشان و تجاوز به نوامیس آنها می انجامد.

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار حوزه در کرمانشاه، با تحلیل اوضاع عراق، و  با بیان اینکه در حال حاضر دولت عراق باید به خود بیاید و مردم نیز هوشیار باشند ، بسیج عمومی مردم را از ضروریات این کشور دانست .

وی با بیان اینکه مسائل عراق از قبل پیش بینی می شد افزود : دشمنان بعد از سوریه برای عراق برنامه ریزی کرده بودند و مسولین عراقی بصورت جدی احساس خطر نمی کردند و موقع بروز خطر و وقوع حادثه همگی متحیر شدند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، افزود : در بدو فتنه داعش در عراق حدود نود هزار نیروی دولتی در منطقه حضور داشتند که این نیروها تبانی کردند و به راحتی تسلیم دشمن شدند و هیچ عکس العملی از خود برای دفاع از عراق و مردم نشان ندادند.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: بعضی عوامل داخلی عراق در ابتدا تصور می‌کردند که داعشی ها منطقه را مدینه فاضله می‌کنند غافل ار اینکه به آواره شدن آنها و کشته و زخمی شدن عزیزانشان و تجاوز به نوامیس آنها می انجامد و بعد از فتوای آیت الله العظمی سیستانی و دیگر مراجع به خود آمدند و حضور میلیونی جوانان عراقی باعث ایجاد رعب و وحشت در دل داعشی ها شد.

وی خاطر نشان ساخت : عناوین انتسابی به داعش یک بازی آمریکایی است که عاملان اصلی آن امریکا ،اسرائیل و انگلستان هستند زیرا در این چند روز که مردم بی دفاع غزه قتل و عام می‌شوند حتی یک گلوله از طرف آنها شلیک نشد.

آیت الله علما عنوان کرد: این گروهای انحرافی و تکفیری که ادعای مسلمانی را دارند و مدعی هستند که به دستورات اسلام عمل می کنند کوچکترین کار و حرکتی برای مردم غزه انجام ندادند و این بهترین موقعیت است که همه دنیا بدانند اینها عوامل آمریکا هستند.

وی یاد آورشد: دشمنان با عناوین مختلف از جمله طالبان ،داعش و یقیننا در آینده با اسمها و عناوین محتلف خودشان را نشان خواهند داد از این رو همگان باید بدانند که اینها عوامل سیا و موساد هستند و این یک سیاست جدید آمریکایی است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha