چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حسینی نژاد

امروز وظیفه همه مردم، شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس است و کوتاهی نسبت به این مسئله، بی توجهی به آرمان های امام(ره) و شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر حسینی نژاد در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: حوادثی که امروز در فلسطین و غزه در حال اتفاق است، با گذشته فرق بسیاری کرده؛ چرا که هم مقاومت توانایی بسیار خوبی در مقابله با دشمنان پیدا کرده و هم اسرائیل به جنایات خود شدت بخشیده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه ادامه داد: امروز شرکت در راهپیمایی روز قدس از هر زمان دیگری ضروری تر به نظر می رسد و لازم است که در این روز مقابله ای محکم با این رژیم غاصب و همچنین صهیونیزم بین الملل شود.

وی با اشاره به سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مردم مظلوم غزه، خاطرنشان ساخت: کشورهای حامی اسرائیل دست در دست این رژیم داده و در یک مسیر حرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره ماهیت کشورهای حامی رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: معظم له در بیانات خود فرموده بودند که این کشورها همان استعمارگران گذشته بوده و امروز به شکلی دیگر در میدان حاضر شده و به زورگویی های خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: این کشورها به دنبال منافع خود بوده و به کمک اسرائیل می خواهند آن را به دست بیاورند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به تحرکات دیپلماتیک ایران، اظهار داشت: دولت ایران به عنوان مدافع مظلومین می تواند در همه ابعاد اعم از کمک نظامی، دارویی، غذایی و ..... ورود کرده و نقش خود را پررنگ نماید. همچنین ایران مسئول جنبش غیرمتعهدها نیز بوده و باید این کشورها را ترغیب به حمایت از فلسطین کند تا دشمن احساس خطر کرده و از این نسل کشی که به راه انداخته، عقب نشینی و دست از محاصره غزه بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد یادآورد شد: اسرائیل فقط به فلسطین اکتفا نمی کند؛ بلکه در صورت پیروزی در این نبرد، پا را فراتر گذاشته و به لبنان و کشورهای دیگر نیز حمله می کند و ملت های مسلمان باید با اقدامات خود جلوی این رژیم جنایتکار را بگیرند.

وی با اشاره به وظیفه مردم در این برهه از زمان، بیان داشت: امروز وظیفه مردم شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس است وکوتاهی نسبت به این مسئله، کبی توجهی نسبت به آرمان های امام راحل و شهداست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha