چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
قطان

پول های مفت کجاست؟ مجاهدان و علمای منطقه کجایند تا به داد غزه برسند؟ آیا زبان آنها از بیان حوادث غزه بند آمده؟ آیا می خواهند اسلامی جدید با حاکمیت داعش جگرخوار روی کار بیاید؟

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، شیخ احمد القطان رییس جمعیت «قولنا و العمل» عید فطر را به مجاهدان قهرمان غزه تبریک گفت و آنها را مردان خدا دانست که با ایستادگی خود در مقابل اشغالگران و رویارویی با آنها پیروزی دیگری را برای امت اسلام رقم زدند که به پیروزی جولای 2006 مقاومت لبنان افزوده می شود. وی همچنین به مردم غزه به خاطر ایستادگی و تقدیم شهدای قهرمان تبریک گفت.

شیخ قطان در پیامی به مناسبت عید فطر از ملت های عربی خواست با تمام وسایل ممکن دست به انقلابی فراگیر و گسترده بزنند تا جلوی نسل کشی مردم غزه را بگیرند.

وی افزود: پول های مفت کجاست؟ مجاهدان و علمای خلیج فارس کجایند تا به داد غزه برسند؟ آیا زبان آنها از بیان حوادث غزه بند آمده؟ آیت میخواهند اسلامی جدید با حاکمیت داعش جگرخوار روی کار بیاید؟

شیخ قطان در ادامه به مردم لبنان و تمام مسلمانان به خاطر عید سعید فطر تبریک گفت و از مردم لبنان خواست بر همبستگی و برادری خود بیفزایند و اختلافات و کینه ها را رها کنند و همه با هم برای پیشرفت لبنان و انتخاب رییس جمهور جدید شایسته مردم لبنان تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha