یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسوی لارگانی

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی لفظ " حقوق بشر" را برای مستکبران به نردبانی برای پا نهادن روی خواسته ملت های آزادیخواه جهان تشبیه کرد.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار حوزه در اصفهان 14مرداد روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اظهار داشت: یکی از مطالب مهم مورد بحث در جوامع بشری حقوق بشر است، اما متاسفانه مدعیان کنونی این موضوع در جهان، در کشوری تحت سلطه خود، جنایاتی را مرتکب می شوند که در قبال عملکرد جنایتکارانی همچون هیتلر و در میان فجایع تاریخ بشر بی نظیر است و باید گفت نتانیاهو هیتلر را رو سفید کرده است.

وی افزود: از سویی اگر در کشوری یک قاچاقچی که فعالیت وی باعث نابودی کل یک خانواده است، اعدام شود صدای الامان و فریاد همین افراد درباره زیرپاگذاشتن حقوق بشر به آسمان بلند می شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی لفظ " حقوق بشر" را برای مستکبران به نردبانی برای پا نهادن روی خواسته ملت های آزادیخواه جهان تشبیه کرد و گفت: برخلاف این موضوع حقوق بشری که مدنظر مبانی اسلام و قرآن است، شخصیت و انسانیت آدمیان را ملاک قرار داده است و  هیچ گاه دین، آیین، نژاد، زبان، رنگ پوست و مواردی اینچنین را ملاک ارزش گذاری نمی داند.

 وی ادامه داد: در این میان کنگره بین المللی آمریکا به عنوان ناقض‌ترین گروه، حقوق بشری در ارتباط با بحث حقوق بشر در ایران افاضه فضل می کند که مایه شرم است.

اضافه کرد: در کشور اسلامی ایران هم اکنون نژادها، پیروان ادیان و قومیت ها با زبان های مختلفی در کنار هم با مسالمت زندگی می کنند و این افتخاری برای ماست که نمایندگان یهودیان ساکن در ایران نیز علیه اسرائیل و صهیونیست ها در مجلس فریاد برمی آورند و یا نطق آتشینی علیه شیطان بزرگ ایراد و به دخالت آنها در زندگی مسالمت آمیز ما با هم اعتراض می کنند.

 وی با اشاره به سوء استفاده مدعیان حقوق بشر از این واژه تاکید کرد: اسرائیل در غزه و فلسطین در حال نسل کشی است، اما هیچ کدام از مدعیان دروغین حقوق بشر اعتراضی به این موضوع نداشته و حتی مجامع بین المللی در قبال این جنایات به سکوتی طولانی دست زده اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  ادامه داد: آمریکا ازیک سو  با پشتیبانی رژیم اشغالگر اسرائیل اجازه حمل دارو و غذا برای مداوای بیماران نمی دهد و از سویی در کنگره آمریکا کمک مالی و اسلحه به این رژیم خونخوار تصویب می کنند؛ مردم در کجای دنیا می توانند ادعای دروغین این دولت‌ها درباره حقوق بشر را بپذیرند.

وی ابراز داشت: متاسفانه اکنون کشورهای مدعی اسلام برای نسل کشی در غزه هزینه جنایات اسرائیل را می پردازد؛ آیا وقت آن نرسیده که مسلمانان جهان با توجه به سفارش های قرآن درباره وحدت بیدار شوند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به 14 روز تصویب  قطعنامه حقوق بشر اسلامی میان کشورهای مسلمان، ابراز داشت: این روز می تواند فرصت ارزشمند وطلایی برای مسلمانان سراسر دنیا قرار گیرد، ضمن اینکه زندگی مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر در کشورهای دارای حکومت اسلامی پیامی ارزشمند برای مردم دنیا درباره حقیقت عمل به حقوق بشر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha