یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
علی پور تبلیغات اندیمشک

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: توسعه افراطی کنسرت های موسیقی در کشور باعث تخریب بنیان های اساسی اخلاقی و اعتقادی جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری حوزه از خوزستان، حجت‌الاسلام سعید، علی‌پور، از اجرای تابستانه برنامه های فرهنگی و قرآنی در کانونهای فرهنگی تبلیغی مساجد و مؤسسات قرآنی شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: توسعه مباحث قرآنی و دینی در سطح جامعه باعث تقویت کانون گرم خانواده و سلامت روحی و روانی آحاد ملت می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک بیان داشت: منشور اخلاقی ائمه معصومین(ع) که برگرفته از آیات وحی و نیز سیره ی عملی پیامبر اکرم(ص) میباشد، پرهیز از رنگ های مختلف گناه و اقامه امر به معروف و نهی از منکر در بطن جامعه می باشد .

وی با بیان اینکه توسعه سبک زندگی اسلامی نیازمند همگرایی تمام دستگاه هاست افزود: این روزها شاهد گسترش کنسرت های موسیقی در سطح کشور هستیم که این نوع عملکرد نه تنها با قانون اساسی بلکه با سبک زندگی اسلامی در تعارض است زیرا قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران همه را موافق گسترش فضای اخلاقی و معارف دینی در جامعه کرده است.

حجت‌الاسلام سعید علیپور تصریح کرد: توسعه افراطی کنسرتهای موسیقی باعث تخریب بنیان های اساسی اخلاقی و اعتقادی جامعه می‌شود و درست زمانی که دشمنان اسلام بدنبال به انحراف کشاندن جامعه اسلامی و بخصوص جوانان مان هستند، برخی از مسئولین نیز با عملکرد نامناسب خود جامعه را از اهداف عالی انقلاب اسلامی دور و به سمت ابتذال سوق داده و در حقیقت اهداف دشمنان اسلام را تقویت می‌کنند.

وی تأکید کرد: برای آنکه بتوانیم یک جامعه سالم، فعال و پویا داشته باشیم باید منطبق با قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام گام برداریم و از رفتارهای افراطی و تفریطی در هر زمینه ای پرهیز کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha