یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
صافی

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر ضرورت تعامل بیشتر مجلس و دولت، تصریح کردند: اگر بخواهیم و اراده محکم داشته باشیم، می توانیم امور کشور را خیلی خوب اداره کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید، ظهر امروز در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از اقدامات دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد تا مشکلات اقتصادی کشور با تعامل بیشتر مجلس و دولت رفع شود.

 حضرت آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کردند: باید عمل برای خدا و خالص باشد که اگر همه حرف خدایی بزنند و مقصد دنیوی نداشته باشند، مشکلی پیش نمی آید، از این رو باید از همه توان ها استفاده شود.

 معظم له ادامه دادند: این موضوع خیانت بزرگی است که بخشی از نیروها حذف شوند و بگوییم با هم هستیم و می خواهیم با هم کار کنیم، اما مقاصد دنیوی در میان نباشد؛ بنابراین اگر بخواهیم و اراده محکم داشته باشیم، می توانیم امور کشور را خیلی خوب اداره کنیم.

 ایشان با بیان این که به طور حتم مسئله اقتصادی بسیار مهم است و رسیدگی به این موضوعات با زندگی مردم در ارتباط است، تاکید کردند: نباید ناامید بود و باید در اندیشه و به دنبال کار بود و امیدوارم که خداوند همه گرفتاری ها را رفع کند.

*تمرکز ویژه بر رونق تولید

 دکترلاریجانی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی، به تلاش های مجلس برای پیگیری برخی از مشکلات و دغدغه های کشور اشاره کرد و گفت: مجلس در چند وقت اخیر تمرکز ویژه ای را بر روی موضوع رونق تولید داشته است؛ زیرا تا وقتی که تولید کشور راه نیافتد مشکلات اقتصادی مرتفع نمی شود، از طرفی دیگر نقدینگی باید به سمت تولید برود.

 براساس اعلام خانه ملت، وی با اشاره به برنامه ریزی دولت برای حمایت از تولید در قانون برنامه ششم توسعه، تصریح کرد: هم اکنون دولت لایحه ای را برای حمایت از تولید ارائه کرده و مجلس در نظر دارد تا ظرف زمان تدوین قانون برنامه ششم توسعه گام های اساسی را برای حمایت از تولید بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha