جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 336532
۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
78

مدیران مدارس علمیه امام صادق علیه السلام چهارباغ، صدر خواجو و دارالحکمه حضرت باقرالعلوم علیه السلام اصفهان در پنجمین گردهمایی ماهانه مدیران مدارس در سال 1393 تقدیر شدند.

 آقای محمد رضا مسقطیان گفت: هر ساله مدیران مدارس حوزه علمیه استان اصفهان با توجه به میزان کارایی و مدیریت مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت گفت: در سال 1392 با توجه به محورهای مورد بررسی حجج اسلام "عبدالامیر خطاط" مدیر محترم مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام اصفهان، "مهدی فرزین" مدیر محترم مدرسه علمیه صدر خواجو و "محمود نم نبات" مدیر محترم مدرسه علمیه دارالحکمه به ترتیب حائز بالاترین امتیاز و رتبه شدند، که در جلسه ماهانه مدیران مدارس در تاریخ 6/6/93 لوح تقدیر و هدایای خود را از دست مبارک حضرت آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان دریافت نمودند.

وی اظهار داشت: هدف اصلی از این ارزیابی پی بردن به نقاط قوت و ضعف مدیران و تقویت نقاط قوت و سعی در اصلاح نقاط ضعف‌های احتمالی است.

آقای مسقطیان بیان داشت: علاوه بر آن با این کار مدیران قوی شناخته شده و اعطای پاداش‌ها به آن‌ها منطقی‌تر می‌شود و مدیران دیگر نیز برای بهبود عملکرد خود انگیزه پیدا می‌نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha