چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 336593
۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
حضرت معصومه

همزمان با دهه کرامت، نمایشگاه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ویژه گروه های سنی مختلف، در جوار حرم مطهر آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این نمایشگاه که در سه بخش شناخت خود، شناخت خدا و شناخت خانواده برگزار می شود، آموزه های دینی را در قالب مشاوره، مسابقه و بازی و سرگرمی به مخاطبان ارائه می کند.

در غرفه «گرای بی نهایت» برگزاری مسابقات مختلف عقیدتی، فکری و... در راستای خودشناسی و در غرفه «امواج کریمه» نیز عرصه برای ارتباط معنوی بازدیدکنندگان با حرم بانوی کرامت فراهم می باشد.

 در عرصه ارتباط با خانواده نیز غرفه های «کودک»، «خانواده» و «زندگی پاک» و همچنین معرفی سیره علما و بزرگان دینی در غرفه «قهرمانان» در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

غرفه «پاتوق داستان»، «به سوی بهشت» و «دانش های قرآنی» نیز از  دیگر غرفه های این نمایشگاه می باشد. در غرفه دانش های قرآنی، سوره های این کتاب آسمانی با رویکرد روانشناسی، جامعه شناسی، علمی، نجومی، تربیتی و... مورد بررسی قرار می گیرد.

 از دیگر بخش های این نمایشگاه، ارائه خدمات فرهنگی و دینی به زائران غیر ایرانی است؛ از این رو علاوه بر فارسی زبانان، زائران غیر ایرانی نیز می توانند از خدمات نمایشگاه دهه کرامت بهره مند شوند.

نمایشگاه دهه کرامت، در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) همه روزه تا روز جمعه، 14 شهریورماه، در دو نوبت صبح و عصر در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha