پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

راه دستیابی به مقام تقرب خداوند تفکر در علوم دینی است لذا طلاب باید با تلاش و کوشش نسبت به وجود آمدن این حالت بصیرتی در خود تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، نماینده ولی فقیه در لرستان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران این استان، باتاکید براینکه توجه به پژوهش در حوزه،گفت : حوزه در بحث آموزش رشد قابل قبولی دارد و در بحث پژوهش نیز نیازمند همت جدی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، با اشاره به اینکه تحصیل در حوزه با استقبال جوانان علاقمند مواجه است افزود: خوشبختانه با فراهم شدن فضای مناسب برای تحصیل این استقبال روز به روز بیشتر می شود.

امام جمعه خرم آباد، گفت: طلاب با تفقه یعنی همان تفکر عمیق و دقیق در دین، راهنمای مردم باشند و در انتقال علوم و معارف اسلامی به جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه فقه باید بصیرت را در افراد ایجادکند افزود: راه دستیابی به مقام تقرب خداوند تفکر در علوم دینی است و طلاب باید با تلاش و کوشش نسبت به وجود آمدن این حالت تلاش نمایند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان نیز در ادامه این مراسم، گفت: طلاب باید با بهره گیری از ابزار نوین تبلیغی در جهت راهنمایی و هدایت جامعه تلاش کنند و پایه های دینی و اعتقادی در جامعه را محکم کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن در جامعه اسلامی گفت :امروز ورود تهاجم فرهنگی به کشور ما وظایف طلاب را دو چندان سنگین می کند بطوری که باید در جهت پیشگیری از انحرافات بوجود امده در جامعه تمام تلاش خود را بکار گیرند

وی طلاب را به مقاومت و تلاش در راه تبلیغ علوم دینی فرا خواند و افزود :رسالت عظیم طلاب هدایت افراد جامعه است و باید در جهت دین سازی و ترویج فرهنگ دینی در جامعه گام بردارند

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha