جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ایزدپناه

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بر لزوم تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در قم تاکید کرد و گفت: دستگاه ها باید با همکاری، همدلی و تعامل نسبت به مسئله فرهنگ در قم اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه صبح امروز درنشستی  با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به این که قم نقشه مهندسی فرهنگی ندارد، اظهار داشت: باید کنسرسیومی فرهنگی برای ارتقای اجرای سطح مصوبات شورای فرهنگ عمومی قم طراحی شود.

وی بر لزوم همکاری بیشتر دستگاه ها و ارگان ها در شورای فرهنگ عمومی استان قم تاکید کرد و ابراز داشت: امام جمعه، استاندار، معاون سیاسی- امنیتی و دبیر شورای فرهنگی عمومی قم از منظم ترین اعضای این شورا هستند.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بر لزوم پیگیری تخصیص بودجه شورای فرهنگ عمومی قم تاکید کرد و گفت: استان قم از حساسیت هایی برخوردار است و به همین دلیل باید سطح جلسات به طور منظم برگزار شود.   

حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه با اشاره به جایگاه فرهنگی قم، ابراز داشت: نسبت به مسائل فرهنگی قم باید اهتمام بیشتری داشت و در زمینه بودجه همکاری بهتری با شورای فرهنگ عمومی صورت گیرد.

وی در پایان از اهتمام خاص استاندار و امام جمعه قم در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان تقدیر کرد و ابراز داشت: دستگاه ها باید با همکاری، همدلی و تعامل نسبت به مسئله فرهنگ در قم اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/313/33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha