چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
صالحی منش

حوزه/ استاندار قم با اشاره به فعاليت برخي از رسانه هاي خبري بدون مجوز در كشور ، خواستار تلاش بيش از پيش مسئولان فرهنگ و ارشاد جهت ساماندهي و نظارت بر اين قبيل رسانه ها شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق صالحی منش در ديدار انتظامي معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به رويكرد اعتدالي دولت تدبير و اميد گفت: اين رويكرد در مطبوعات و فضاي رسانه اي كشور نيز مشهود و تاثيرگذار بوده است.

استاندار قم با بيان اين كه در آغاز بكار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت يازدهم، شاهد موضع گيري هاي تندي در زمينه فعاليت هاي فرهنگي كشور بوديم، گفت: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در يكسال گذشته، عملكرد موفقي را ‌در پيشبرد سياست هاي فرهنگي دولت داشته است.

حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش همچنين با تاكيد بر ضرورت ساماندهي و نظارت بر فعاليت هاي رسانه هاي كشور، به فعاليت غيرمجاز برخي از رسانه ها و درج مطالب تفرقه افكنانه توسط آنها اشاره و تصريح كرد: فرهنگ و ارشاد اسلامي بايد هرچه سريعتر نسبت به ساماندهي اين قبيل رسانه ها اقدام نمايد.

استاندار قم با بيان اين كه رسانه ها بايد آزادانه مطالب انتقادي خود در مورد دولت را بنويسند، لزوم تفاوت قائل شدن بين نقد منصفانه و تخريب را ياد آور شد و تصريح كرد: البته بايد مراقبت نمود تا برخي اين آزادي را در راه تخريب شخصيت ها و ضربه زدن به منافع ملي به كار نگيرند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha