جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام داود عبادسی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) گفت: تقریر نویسی به‌منظور توانمندی طلاب در سطوح بالاتر تحصیلی به درس خارج؛ با ارائه روش‌های درست ‌نویسی، رجوع به منابع از برنامه‌های آموزشی این مدرسه در سال جاری است.

به  گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام داود عباسی، امروز در آیین افتتاحیه مدرسه علمیه امام صادق (ع) که با حضور و معاونان تبلیغ؛ امور طلاب و پژوهش حوزه علمیه قم در مسجد این مدرسه برگزار شد با اشاره به شعار سال تحصیلی این مدرسه اظهار داشت: شعار سال تحصیلی این مدرسه مانند سال گذشته؛ «اجرای برنامه‌های آموزشی ارزشی با رویکرد احیای سنت‌های حوزوی» است.

وی، عمل به سنت‌های حوزوی را موجب رشد علمی طلاب ذکر کرد و بیان داشت: نظم، مباحثه، حضور جدی در دروس، حفظ زی طلبگی و اخلاق‌مداری از سنت‌های جاری حوزه‌های علمیه است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه طلاب به پژوهش، بیان داشت: تقریر نویسی به‌منظور توانمندی طلاب در سطوح بالاتر تحصیلی با ارائه روش‌های درست‌نویسی و رجوع به منابع از دیگر برنامه‌های آموزشی این مدرسه در سال جاری است.

حجت‌الاسلام عباسی، برگزاری کلاس‌های اخلاق با حضور آیت‌الله حائری شیرازی و آیت الله شاه‌آبادی، در روزهای پنج‌شنبه و همچنین برگزاری کارگاه تجزیه و ترکیب قرآن را از دیگر برنامه‌های آموزشی مدرسه امام صادق(ع) ذکر کرد.

وی در پایان بابیان این که در سال تحصیلی 93-92 تعداد 210 طلبه در این مدرسه تحصیل می‌کردند، خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 94-93 این تعداد به 280 طلبه رسیده که امیدوارم با تدابیری که در ارائه آموزشی در این مدرسه اجرا می‌شود، بتوانیم شاگردان خوبی را برای مکتب امام صادق و سربازان لایقی را برای امام زمان (عج) تربیت کنیم.

انتهای پیام 16/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha