جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
دعا

حوزه/ همزمان با روز عرفه دانشنامه توبه و استغفار با 217 مطلب در قالب 11 موضوع برای نخستین بار در پایگاه حوزه نت عرضه شد.

مدیر پایگاه حوزه نت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این دانشنامه با هدف ارتقای سطح آگاهیهای عمومی و فلسفه توبه و استغفار به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از هم اکنون در پایگاه حوزه نت عرضه شده است.

حجت الاسلام احمد اکبری افزود: این دانشنامه با 217 مطلب شامل؛ پرسش و پاسخ، گزیده کتاب، چکیده مقالات و پایان نامه های دانشجویی و حوزوی پیرامون مساله مفهوم شناسی توبه و استغفار در پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت قرار گرفته است.

وی با اشاره به موضوعات این دانشنامه گفت: "توبه و استغفار در سیره معصومان (ع)"، " توبه و استغفار در شعر و ادبیات"، " ارکان، شرایط و آداب توبه و استغفار"، " آثار و نتایج توبه و استغفار"، " توبه و استغفار در پرسش و پاسخ" از جمله عناوین این دانشنامه می باشند.

وی بیان داشت: "اقسام و مراتب توبه و توبه کنندگان"، "موانع توبه"، " کتاب شناسی توبه و استغفار"، " توبه و استغفار در اسلام"، "توبه و استغفار در داستان ها و سرگذشت ها" از دیگر موضوعات این دانشنامه غنی می باشند.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای بهره بیشتر از این دانشنامه به نشانی ذیل مراجعه کنند؛

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/83399

انتهای پیام    313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha