پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
چهل چراغ

مسئول ستاد هماهنگی فعالیتهای فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ويژه برنامه های فرهنگی و هنری دهه امامت و ولايت را اعلام كرد.

محمد کاظم دبیری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رابطه با برنامه های دهه ولایت، گفت: ویژه برنامه های این دهه از 13 مهرماه سال جاری آغاز شده و تا بیست و یکم همین ماه ادامه دارد.

مسئول ستاد هماهنگی فعالیتهای فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: جشنواره چهل چراغ با موضوع حفظ 40 حديت توسط دبير خانه کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در شهرستان سبزوار برگزار می شود .

وی با اشاره به راه اندازی كاروان فرهنگي، گفت: این کاروان فرهنگی در ده روستاي شهرستان نيشابور با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی این دهه را گرامی می دارد.

معاون طرح و برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برگزاري مسابقات كتابخواني غدير، برپايي نمايشگاه غدير در كانون هاي مساجد، برپايي جشن هاي ولايت در كانونهاي مساجد و ... از دیگر برنامه های این اداره کل است .

وی، اجراي کارگاه پژوهشي موسيقي در هنرستان هنرهاي زيبا و برپایی کارگاه آموزشی با موضوع "غدیر شناسی" را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و افزود: اولین همایش امام شناسی با برنامه ریزی و اجرای معاونت قرآن و عترت در مشهد برگزار می شود .

وی در پایان از اهداي کتاب به مراکز مجري برنامه هاي دهه ولایت در استان خراسانرضوی خبر داد و گفت: حمايت از  برگزاري مسابقه کتابخواني، برگزاري شب شعر با موضوع غدير از دیگر برنامه های این دهه است .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha