دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
رزاقی

حوزه/ محقق حوزه گفت: بی شک حضرت عباس(ع) الگوی ولایت مداری ملت بزرگ ایران در حمایت و تبعیت از مقام معظم رهبری می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین رزاقی، شب تاسوعا، طی سخنانی در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) قم که با حضور گسترده مردم و نیز نمایندگانی از بیوت مراجع تقلید در ورزشگاه شهید حیدریان این شهر برگزار شد، با اشاره به مقام بسیار والای حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت: ایشان چه در مقام شجاعت و چه در مقام عبادت و بندگی خدا، بهترین الگو برای همه مردم به خصوص نسل جوان می باشند.

وی افزود: ایشان حقیقاً شیر بیشه جنگ بود و این خصیصه را از پدرش امیرالمومنین (ع) به ارث برده بود و در عین حال عاطفه بسیار قوی ای نسبت به کودکان داشت که در ماجرای عطش بچه ها و آب آوردن برای آن ها ، نمود بارز داشت.

این پژوهشگر و محقق حوزوی همچنین بیان داشت: در سال های دفاع مقدس نیز جوانان و نوجوانان بسیجی ما به تاسی از قمر بنی هاشم (ع) در برابر دشمن بعصی همچون شیر ایستادند و از ناموس و دین و انقلاب دفاع کردند.

وی اضافه کرد: ایشان جزو چهار امامزاده بسیار برجسته هستند که تالی تلو معصوم می باشند و در بین اهل بیت(ع) جایگاه بسیار ممتازی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین رزاقی با اشاره به این که حضرت عباس(ع) حقیقتاً الگو و اسوه ولایتمداری و ادب و وفای نسبت به امام معصوم (ع) بودند، گفت:امروز ملت بزرگوار ایران در حمایت و تبعیت از ولایت فقیه به الگویی چون ابوالفضل (ع) اقتدا کرده است و بصیرت والا و دین شناسی و گرفتن تصمیم درست در بزنگاه ها را از ایشان درس گرفته است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha