جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تجمع علمای مسلمین لبنان

خیابان ها الاقصی باید به صحنه درگیری با صهیونیست ها تبدیل شود تا از اجرای پروژه سیطره بر مسجد الاقصی توسط آنها جلوگیری شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، تجمع علمای مسلمان لبنان تاکید کرد که یکی از مهم ترین وظایف امروز علمای امت اسلام دفاع از دین اسلام با بیان حقیقی دین و رسوا ساختن برنامه های وهابی صهیونیستی میباشد؛ برنامه هایی که در اصل ساخته دست انگلیس استعمارگر با هدف تخریب چهره دین و مفاهیم آن میباشد.

این تجمع در بیانیه ای خواستار بازگشت درگیری به جبهه اصلی خود شده که عبارت از جبهه درگیری با دشمن صهیونیستی می باشد. در این بیانیه آمده است: طوایف و مذاهب مختلف سال ها در کنار هم زندگی می کردند تا اینکه این غده سرطانی به نام اسراییل به پیکر جامعه اسلامی وارد شد و تخم تفرقه را در امت اسلام پاشید.

این تجمع در ادامه از جوانان بیت المقدس به خاطر اعتراض به تجاوزهای پی در پی شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی تشکر و قدردانی کرده و در این زمینه از اقدام قهرمانانه ابراهیم العکری شهید بیت المقدس که با خودروی خود تعدادی از صهیونیست ها را به درک واصل کرد تشکر کرده و خواستار تکرار چنین اقداماتی شده؛ چرا که این تنها راه پاسخگویی عملی به تجاوزات دشمن صهیونیستی است. این بیانیه در ادامه تاکید کرده که خیابان های الاقصی باید به صحنه درگیری با صهیونیست ها تبدیل شود تا از اجرای پروژه سیطره بر مسجد الاقصی توسط آنها جلوگیری شود.

این تجمع همچنین از دولت عربستان خواسته شلیک کنندگان به مجالس عاشورایی در احساء را بازداشت کرده و به عدالت بسپرد تا جلوی فتنه آینده را بگیرد. این بیانیه همچنی از اهالی احساء خواسته خویشتن دار باشند و به جایی که تکفیری ها و وهابی ها میخواهند کشیده نشوند.

تجمع علمای لبنان در پایان از عربستان خواسته شیخ نمر مبارز را آزاد کنند زیرا ادامه بازداشت ایشان ظلم و ستم به حقوق قشری بزرگ از اهالی عربستان و موجب فتنه ای است که ما از آن بی نیاز هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha