پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
1

حوزه/ در دیدار مسئولان حوزه علمیه خوزستان با خانواده شهدای روحانی اهواز، بر ضرورت ترویج سیره و معارف شهدا از سوی خانواده های شهدا تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه، حجت الاسلام کلاه کج، رییس مرکز خدمات، حجت الاسلام بهرام، مسؤولان سازمان بسیج طلاب حوزه علمیه خوزستان، و دیگر معاونان مدیریت حوزه علمیه خوزستان در دیدار مسئولان حوزه علمیه خوزستان در دیدار با خانواده های شهدای روحانی خوزستان، حضور داشتند.

همچنین در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر روحانی شهید قائدی، حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، از روحانیون رزمنده هشت سال دفاع مقدس، با بیان این که ما هرچه داریم از کرامات شهدا و عنایات آنها است، اظهار داشت: اگر شهدا نبودند، هم اکنون نامی از اسلام و ایران اسلامی وجود نداشت.

وی بر ضرورت ترویج سیره زندگانی شهدا از سوی خانواده های آنها تأکید کرد و بیان داشت: امروز جامعه نیاز به سیره واقعی شهدا داشته در این راستا شما خانواده شهدا می بایست سیره واقعی زندگانی شهدا را برای مردم به ویژه جوانان بیان کنید.

همچنین حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، شهدا احیاگر فرهنگ عاشورایی هستند، گفت: شهدا با تأسی از مولا و سرور خود ینی اباعبدالله الحسین(ع) راهی کارزار تحمیلی جنگ شده و عباس وار و حسینی وار در برابر یزید زمان مقابل و ایستادگی کردند.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام بهرام، مسؤول بسیج طلاب حوزه علمیه خوزستان، در این دیدار با بیان اینکه دستاوردهای عظیم انقلاب حاصل خون شهدا و تلاش ایثارگران است، خاطرنشان ساخت: به یقین ما هر چه داریم از برکت خون شهیدان و مجاهدت ایثارگرانی است که صادقانه در راه حفظ و پاسداشت آرمان های انقلاب اسلامی ایران مقابل دشمنان ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha