شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ |۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 15, 2024
امر به معروف

معاون ادارت وسازمانهای ستاد احیاء امربه معروف ونهی ازمنکر شهرستان اصفهان گفت: درسال جاری 220 شورای دانش آموزی امر به معروف درمدارس اصفهان راه اندازی می شود .

غلامرضا رضایی، در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به اینکه از رویکرد های مهم ستاد احیاء امر به معروف شهرستان اصفهان ، آموزش این فریضه الهی در مدارس است اظهارداشت: این معاونت از زمان آغاز به کار تشکیل شورای امربه معروف دانش آموزی را نیز در دستورکار خود قرار داد.

رضایی، با تاکید به اینکه باید آموزش های کاربردی در هر رده ای ازمقطع ابتدایی انجام شود تاکید کرد: برای تبیین فریضه امر به معروف در مدارس نیزآموزش های مختلف با محتوای خاص برای  دانش آموزان درنظرگرفته ایم.

معاون ادارت وسازمانهای ستاد احیاء امربه معروف ونهی ازمنکرشهرستان اصفهان، گفت:هدف ازترویج وآموزش های امربه معروف ونهی ازمنکردربین دانش آموزان این است که نوجوانان ازسنین پایین به اهمیت و ضرورت این فریضه مهم آگاهی پیدا کرده ودر سنین بالاتر با مفاهیم اجتماعی آن آشنایی پیدا کنند.

رضایی، با اشاره به اینکه امسال قصد داریم درمدارس شهرستان اصفهان  220 شورای دانش آموزی راه اندازی کنیم ادامه داد: در سال قبل 400 شورای دانش آموزی  در مدارس راه اندازی شد و هر ساله شورا های جدید در این زمینه تشکیل می شوند .

وی با بیان اینکه امسال هدفمان این است که با برنامه بهتر، مباحث آموزشی را دنبال کنیم بیان داشت: برای اجرای این هدف مهم امسال به هر ناحیه آموزش و پرورش سهمیه هایی را برای تشکیل شورا های امر به معروف اختصاص داده ایم تا 220 شورای دانش آموزی در مدارس راه اندازی شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha