پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
سردار مویدی

حوزه/ مردم اگر از زبان یک فرهیخته حوزوی بشنوند که مواد مخدر چه تهدیداتی برای فرد، خانواده و اجتماع دارد و چگونه می توان با پلیس همکاری کرد، فرایند مبارزه با این افیون، ساده تر شده و تاثیرگذاری مناسبی در روند مبارزه خواهیم داشت.

سردارعلی مویدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با حضوردرغرفه خبرگزاری حوزه در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که در محل مصلای تهران درحال برگزاری است، با اشاره به نقش برجسته حوزه و روحانیت در تامین امنیت و کاهش جرائم، گفت: نیروی انتظامی توفیقات خود درعرصه های مختلف را مرهون رهنمودها و ارشادات مراجع عظام تقلید، علما و بزرگان حوزه می داند و امیدواریم این تعاملات اثربخش هم چنان استمرار یابد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی درمقابله با بزهکاری ها، ناهنجاری ها وهمه اموری که برعهده پلیس است، رویکردی علمی دارد؛ البته این علم تنها مربوط به ارتباط با دانشگاه ها نیست، بلکه حوزه های علمیه همواره در اولویت هستند.

سردارمویدی بابیان این که فرمانده کل نیروی انتظامی از تربیت یافتگان و تحصیل کرده حوزه های مترقی علمیه شیعی است، اظهارداشت: سردار احمدی مقدم به تأسی ازمنویات مقام معظم رهبری، ارتباط با علما و بزرگان حوزه را جزو تکالیف نیروی انتظامی تعریف نموده و خوشبختانه تا امروز این تعامل و ارتباط درسطح بسیار مطلوبی استمرار داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تاکید برضرورت بهره گیری از ظرفیت های گسترده حوزه، گفت: مردم به ویژه نسل جوان، حوزه های علمیه را مامن و پناهگاه ایمن و مورد اعتماد خود می دانند و مطمئنا مردم اگر از زبان یک فرهیخته حوزوی بشنوند که مواد مخدر چه تهدیداتی برای فرد، خانواده و اجتماع دارد و چگونه می شود در مبارزه با مواد مخدر با پلیس همکاری کرد، فرایند مبارزه با این افیون، ساده تر شده و تاثیرگذاری مناسبی در روند مبارزه خواهیم داشت.

سردار مویدی درپایان تصریح کرد: ما همچون گذشته نیازمند حُسن توجه وعنایات خاص حوزه های علمیه در زمینه همکاری با پلیس برای مبارزه با مواد مخدرهستیم.

انتهای پیام 34/313

   

  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha