شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کمساری

حوزه/ رئیس مرکز فرهنگی وهنری دفترتبلیغات اسلامی از آموزش 400 طلبه هنرجو در مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در یک ترم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام علی کمساری در مراسم تکریم از  رئیس مرکز فرهنگی وهنری و مدیر کل حراست وحفاظت دفترتبلیغات اسلامی گفت: امروز مرکزفرهنگی وهنری  از لحاظ ماموریت ها و هم به لحاظ تجمیع فعالیت های فرهنگی وهنری توسعه پیدا کرده و جایگاهش ارتقاء یافته است.

رئیس سابق مرکزفرهنگی وهنری دفتر تبلیغات ادامه داد: با ارتقاء ساختار، فعالیت ها در دوره جهشی قرار گرفت و به آموزش طلاب در امر هنر توجه ویژه صورت گرفت.

وی بیان داشت: ترم گذشته بیش از 400هنرجو در این مرکز آموزش دیدند که اتفاق خوبی بود، زیرا آموزش یک اصل زیربنایی است.

حجت الاسلام کمساری همچنین با اشاره به انتشار بدون تعطیلی 6مجله مرکز فرهنگی وهنری گفت: اگرچه از نظر ساختاری، نیروهای مجلات کم شدند، اما کیفیت آن ها بالاتر رفت و در توزیع به سمت تیراژ واقعی حرکت شد وبا تلاش ها وبرنامه ریزی های صورت گرفته در مدیریت محصولات فرهنگی در 6 مجله بیش از 30هزار مشترک حقیقی داریم ومرجوعی تقریباً به صفر رسیده است.

وی گفت: بسیاری از برنامه هایی که مرکز فرهنگی وهنری انجام داد از سود حاصل از فروش نشریات مرکز صورت گرفت و در این مدت بیش از 120 عنوان محصول مکتوب که توسط مرکز تهیه شده، رونمایی گردید ودر بخش محصولات سینمایی ورسانه ای نیز به تولید مستندات کوتاه پرداختیم.

رئیس سابق مرکز فرهنگی وهنری دفترتبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره های سراسری اشراق ادامه داد: اگر چه برخی برگزاری این جشنواره ها را شعاری می دانستند، اما این جشنواره ها در جهت کشف استعدادها ومدل سازی انجام شد و امروز از برند جشنواره های سراسری اشراق به عنوان برندی معتبر نام برده می شود که بیش از 5هزار رکورد خبری در رسانه ها برای آن ایجاد شد.

وی در پایان با بیان این که حتما ناخواسته قصوراتی در مدت تصدی ریاست اینجانب در مرکز فرهنگی وهنری وجود داشته است خاطرنشان کرد: فعالیت های مرکز وقتی در مقام مقایسه قرار گیرد می توان دریافت که معدل برنامه ها بالا بوده واین حاصل همکاری وزحمات همه کارکنان این مرکز بوده است.

خاطرنشان می شود: حجت الاسلام علی کمساری از اسفند سال 92 به عنوان "معاون فرهنگی، هنری وارتباطات" موسسه تنظیم ونشر آثار حضرت امام خمینی(ره) منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha