شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بسیج طلاب

حوزه / مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان از عضویت 14 هزار طلبه وروحانی اصفهانی در بسیج و فعالیت 108 پایگاه بسیج طلاب و روحانیون در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام علی بهرامی، ظهر امروز در نشست خبری با پیرامون تشریح مهمترین برنامه های سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان درهفته بسیج، اظهار کرد: با توجه به تشکیل سازمان بسیج طلاب در 2 اذر 67 به دستور حضرت امام راحل، این نشست برگزاری می شود.

وی بیان کرد: براساس دستور امام راحل سازمان بسیج طلاب کشور در راستای انجام ماموریت‌هایی چون پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و حفظ و نگه داری از چارچوب های اسلام ناب محمدی تشکیل شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان افزود: توضیح و ترویج مباحث اعتقادی واخلاقی برای بسیجیان از جمله دیگر وظایف تعیین شده برای سازمان بسیج طلاب است.

وی عنوان کرد:در حال حاضر استان اصفهان با دارا بودن بیش از 18 هزار طلبه و روحانی اعم از خواهر و برادر در حوزه های علمیه،  14 هزار طلبه بسیجی دارد که این رقم در کشور کم نظیر است.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: در راستای تحقق بسیج دهها میلیونی اکنون با دارا بودن 5 حوزه مقاومت بسیج طلاب و 108 پایگاه بسیج طلاب و روحانیون در امر تبلیغ دین و تبیین مباحث اعتقادی بسیجیان فعالیت می کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان ابراز کرد: درحال حاضر بیش از 500 طلبه بسیجی و روحانی به عنوان مربی و سرگروه حلقه های شجره طیبه صالحین در حال تببین و توضیح مباحث اعتقادی و اخلاقی و معرفتی در بین بسیجیان هستند.

وی افزود: اعزام روحانیون به همراه گروه های جهادی و همچنین اعزام روحانیون و طلبه های مبلغ به مناطق محروم در قالب گروه های تبلیغی جهادی از دیگر وظایف سازمان بسیج طلاب است.

حجت الاسلام بهرامی اضافه کرد: از ابتدای سال 93 تا کنون بیش از676 نفر از روحانیون و طلاب مبلغ به مناطق محروم در قالب گروه‌های تبلیغی جهادی طی دوره های 7 تا 10 روزه از سوی سازمان بسیج طلاب اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد:  در راستای بصیرت افزایی ب و تبلیغ  دین و تقویت مسائل اعتقادی بسیجیان سراسر استان، 27 گروه تبلیغی از سوی این سازمان اعزام  و سازماندهی شده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان  همچنیناز برگزاری همایش بزرگ اقتدار روحانیون و طلاب در 6 آذر ماه با حضور یک هزار نفر از روحانیون  درادروگاه شهدای درچه خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در 40 پایگاه بسیج، برگزاری جشنواره های ورزشی، علمی و فرهنگی و برپایی سه غرفه در نمایشگاه دستاوردهای بسیج با نام شکوه مجاهدت از جمله برنامه های این سازمان در هفته بسیج است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha