دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین زمانی

حوزه/ معاون بین الملل حوزه های علمیه گفت: این پیشرفت ها موجب عزت و اقتدار نظام و انقلاب در سطح منطقه و بین المللی شده است.

 

 

 

به گزارش خبر گزاری «حوزه»،  حجت الاسلام المسلمین محمد حسین زمانی معاون بین المللی حوزه های علمیه امروز در دیدار رئیس پارک فنآوری پردیس با آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور، که در دفتر مدیر حوزه برگزار شد در سخنانی  اظهارداشت: دشمنان از پیشرفت های علمی کشور هراس دارند، زیرا این گونه پیشرفت ها روحیه خود باوری در مردم را روز به روز بیشتر خواهدکرد و موجب دلگرمی به نظام و انقلاب خواهد شد.

 وی افزود: لازم است زمینه ای فراهم شود تا شورای معاونین و طلاب از این پارک بازدید به عمل بیاورند و این پیشرفت ها را به اطلاع مردم برسانند.

معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور اظهار داشت: این پیشرفت ها موجب عزت و اقتدار نظام و انقلا ب در سطح منطقه و بین المللی شده است.

در ادامه مهدی صفاری نیا، رئیس پارک فنآوری پردیس به تشریح فعالیت های  این مجموع علمی پرداخت و گفت: پارک  فنآوری پردیس زیر نظر نهاد ریاست جمهوری با هدف جذب و حمایت مادی معنوی از دانشمندان و نخبگان علمی کشور فعالیت خود را شروع کرد.

وی حمایت مادی، معنوی و مشاوره ای از طرح های ملی، نخبگان، دانشمندان، مخترعین، شرکت های که در زمینه های فنآوری نانو، پزشکی در حال فعالیت هستند و همچنین زمینه سازی برای فعالیت نخبگان علمی را ازاهداف دیگر پارک فنآوری عنوان کرد.

صفاری نیا  با بیان این که این مجموع علمی در 11 استان کشور شعبه دارد خاطر نشان ساخت: پارک علمی درتلاش است تا با ایجاد ظرفیت یک پارچه و در قالب یک شبکه، فناوری علمی کشور را به دنیا معرفی کند و به نمایش بگذارد.

رئیس پارک فنآوری پردیس برگزاری جایزه بین المللی المصطفی که برای جذب و تشویق بیشتر دانشمندان جهان اسلام در زمینه های مختلف علمی است را، از اهداف دیگر این پارک برشمرد وگفت:  این حرکت باعث می شود دانشمندان مسلمان بیشتردرجهان بدرخشند و امیدوار به آینده اسلام شوند.  

وی با بیان این که تا کنون هزار دیپلمات از کشور های مختلف و پژوهشگراز این پارک بازدید کردند  اظهار داشت: اطلاع داشتن از این نوع پیشرفت های علمی موجب روحیه خود باوری به مردم در کشور خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 اظهار داشت:

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha