جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
لاکانی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان گیلان از برگزاری دوره های مشاوره در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این دوره در راستای اعتلای سلامت طلاب برگزار می گردد.

حجت الاسلام لاکانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اعلام این مطلب اظهارداشت: حفظ و ارتقای سلامت طلاب  از اهمیت  ویژه ای  برخوردار بوده و  این دوره ها متضمن ارتقای تحصیلی و تهذیبی  آنها خواهد شد

وی در همین زمینه به سوره مبارکه «شورا» اشاره کرد و گفت :  خداوند تبارک و تعالی جهت ابراز جایگاه ویژه مشورت  و شورا سوره ای به همین نام در قرآن نازل کرده و در این سوره می فرماید کسانی  که  در این مسیر حرکت کنند سعادتمند خواهند شد.

مدیر حوزه علمیه استان گیلان، در ادامه گفت: فردی که به مشورت اهمیت می دهد در واقع به خود سود می رساند چون که آن فرد از چند عقل استفاده می کند و از اشتباهاتی که افراد خود محور  با آن مواجه می شوند  مصون می ماند .

وی در خاتمه  هدف اصلی برگزاری این دوره را  ارتقای سطح مهارت های زندگی برای طلاب بیان کرد و افزود: در این دوره که طی چند روز آینده کار خود را آغاز می کند، مباحثی چون  زندگی به سبک اسلامی ،  مدیریت تحصیلی ، مشاوره ازدواج   و...مطرح  خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha