چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
انتظاری

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: پرهیز مسئولان از پرداختن به مسایل حاشیه ای و اهتمام به مبارزه با مفاسد در هر بخش و بدون هرگونه اغماض و جناح بازی از موارد مهم در مبارزه با فساد اداری و اقتصادی در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر لزوم مبارزه جدی با فساد اداری و اقتصادی، اظهارداشت: فساد اقتصادی و اداری از جمله موارد ناپسندی است که در مقاطع مختلف وجود داشته، ولی آن طور که باید به این مهم رسیدگی نشده تا مردم  نتیجه آن را شاهد باشند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: روند کند رسیدگی به پرونده های فساد مالی و از طرفی مشخص شدن چندین پرونده کلان فساد باعث شد تا در جامعه مطالبه ای نسبت به مجازات این افراد ایجاد شود، امری که در حد مطلوب به سرانجام نرسید.

وی اضافه کرد: این مهم به قدری دیگر طول کشید که مقام معظم رهبری چندی قبل در پاسخ به نامه معاون اول رئیس جمهور، نارضایتی خود را اعلام کردند و این مسئله برای ما که در زیر سایه ولایت فقیه حرکت می کنیم، بسیار ناراحت کننده بود و امیدواریم که مسئولان هر چه سریعتر نسبت به رفع این دغدغه رهبری اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری با بیان این که تاکنون و در مقاطع مختلف جلسات متعددی برای برخورد با مفسدین و ریشه کنی فساد برگزار شده است، ابرازداشت: یکی از راهکارهای مهم برای از بین بردن این گونه مسائل استفاده از ظرفیت های بسیج است؛ بررسی ها نشان می دهد که بسیج همواره موفق عمل کرده است، لذا باید در این مورد هم از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پایان گفت: راهکار دیگر، پرهیز مسئولان از پرداختن به مسایل حاشیه ای و اهتمام به مبارزه با مفاسد در هر بخش و بدون هرگونه اغماض و جناح بازی است؛ امروز رهبر فرزانه انقلاب مسیر کشور و سیاست ها را معین کرده و همه باید در راستای تحقق آنها گام برداریم.

انتهای پیام 313/18

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha