شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجمع

حوزه/ مراسم گرامیداشت روز "بصیرت و میثاق با ولایت"، با حضور جمع زیادی از روحانیون و قشرهای مختلف مردم و مسؤولان لشکری و کشوری استان کرمانشاه، در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از کرمانشاه، شرکت کنندگان در تجمع، با سر دادن شعارهایی چون "الله اکبر"، "خامنه ای رهبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده"، "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده"، "لبیک یا حسین (ع)" و "لبیک یا خامنه ای"، هر گونه فتنه و فتنه افکنی را محکوم کردند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در سخنانی، گرامیداشت سالروزحماسه 9 دی را ، میثاق و بیعت دوباره قشرهای گوناگون مردم و مسؤولان کشور با امام راحل (ره) ، امام خامنه ای  و شهداء انقلاب دانست و گفت: ملت بابصیرت ایران اسلامی همواره نشان داده اند که درسخت ‌ترین شرایط، پشتیبان وحامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بوده ، هستند و خواهند بود.

سردار بهمن ریحانی ادامه داد: روز 9 دی روز پیوند مستحکم ملت بارهبری است به گونه ای که  ملت ولایتمدار ایران اسلامی دراین روز باحضور پرشور خود در راهپیمایی باشکوه ‌شان نشان دادند که همواره در خط نظام و پشت سررهبر فرزانه آن هستند.

وی تصریح کرد: 9دی، روز پیروزی ملت ایران در برابر بدخواهان نظام جمهوری اسلامی و روزی است که مردم ایران حماسه بزرگ مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند.

*مردم تا پای جان ایستاده اند

دکتر حشمت الله قنبری استاد دانشگاه، سخنران ویژه این مراسم بود که در سخنانی گفت: ایران یک کشور انقلابی و اسلامی است که با هزینه سنگین و به پا خاستن مردم شریف و رهبری حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست و بعد از آن نیز با تحمل هشت سال دفاع مقدس که خون جوانان زیادی برای محافظت از آن ریخته شد تا نهال آن آبیاری شود و درخت تنومند آن امروزه به ثمر بنشیند و قطعا مردم، این ثمره مهم و بزرگ را به آسانی از دست نخواهند داد.

این استاد دانشگاه افزود: حوادث مهم سال 1388، نه اولین  و نه آخرین فتنه علیه انقلاب و نظام است، بلکه اهمیت آن به این خاطراست که  تمام جریان های معاند و ضدانقلاب علیه این حیات طیبه ائتلاف کردند و براندازی آن را هدف شوم خود قرار داده بودند که هوشیاری مردم و حضور خودجوش در صحنه، تحت رهبری های حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای، تمام توطئه و ترفندهای شیطانی دشمنان فتنه انگیز و فتنه افکن را نقش برآب کرد.

وی با اشاره به برخورد مقتدرانه با فتنه و فتنه گران، عنوان کرد : فتنه یعنی لباس حق بر تن باطل کردن و تحمیل تلاطم اجتماعی و فریفتن مردم برای رسیدن به مقاصد شوم و اهداف از پیش تعیین شده، با مدیریت عوامل داخلی و اجرای برنامه های استکبار جهانی است.

برپایه این گزارش، نظیر این مراسم  در دیگر شهرستانهای استان کرمانشاه هم  برگزار شد.

 انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha