سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
عبدالله دقاق

حوزه/نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در قم، انقلاب مردم بحرین را الگوبرداری شده از قیام سیدالشهداء(ع) و انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: حضور فعال مردم بحرین در صحنه، حفظ وحدت، پیروی مردم از علما و خون شهداء، عوامل پیروزی نهایی انقلاب مردم در بحرین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، «شیخ عبدالله دقّاق»، نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم،در نشست خبری تحلیل آخرین وضعیت شیعیان بحرین،که در سازمان مرکزی جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد،بازداشت دبیرکل جمعیت وفاق بحرین را به شدت محکوم نمود و خاطرنشان کرد: شیخ علی سلمان، عالمی حکیم، عاقل و معتدل است که از مقبولیت عمومی نزد مردم و سیاسیون بحرین برخوردار می باشد.

وی ضمن هشدار به رژیم آل خلیفه نسبت به عواقب ادامه بازداشت شیخ علی سلمان، خاطرنشان کرد: این اقدام نیروهای امنیتی آل خلیفه، زخم جدیدی بر پیکر بحرین وارد کرده است و ادامه آن، انقلاب مردم این کشور را وارد مرحله جدیدی می نماید.

شیخ عبدالله دقّاق، مشکل بحرین را سیاسی و راه حل آن را گفتگو و تفاهم جهت تأسیس حکومتی قانونی، که حقوق مردم در آن محترم شمرده شود، دانست و تأکید کرد: شیخ سلمان مرد دین و سیاست است و در مدت انقلاب مردم

 

بحرین، همواره به تظاهرات دور از خشونت و حفظ وحدت تأکید می نمود. بی شک، رژیم آل خلیفه، بیشترین ضرر را از بازداشت این شخصیت سیاسی متحمل خواهد شد.

نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در قم، انقلاب مردم بحرین را الگوبرداری شده از قیام سیدالشهداء(ع) و انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: حضور فعال مردم بحرین در صحنه، حفظ وحدت، پیروی مردم از علما و خون شهداء، عوامل پیروزی نهایی انقلاب مردم در بحرین خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha