یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
علی اکبر اکرمی- سراب

حوزه/ یکی از ائمه جمعه آذربایجان شرقی، رواج بدعت و خرافه را خیانت به دین دانسته و گفت: خطر شیعه انگلیسی از داعش تکفیری برای اسلام و شیعیان کمتر نیست.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی، امام جمعه سراب، صبح امروز در نشست فرهنگی جوانان، با هشدار نسبت به رواج بدعت‌ها و خرافات در آیین‌های مذهبی، گفت: ایجاد بدعت و کمک به رواج خرافه، خیانت به دین و ارزش ها محسوب شده و مستوجب شدیدترین مجازات است.

وی با بیان این که خطر شیعه انگلیسی از داعش تکفیری برای اسلام و شیعیان کمتر نیست، تصریح کرد: این افراد در هر کسوتی که باشند به طور حتم مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه بوده و با هدف شعله‌ور کردن آتش اختلافات بین مسلمانان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان این که به همان اندازه که توهین به مقدسات شیعیان از طرف تکفیری‌ها مذموم و مطرود است به همان میزان نیز هرگونه توهین به مقدسات و باورهای اهل تسنن مطرود است، ابراز داشت: شیعیان راستین اهل بیت(ع) هرگز در صدد توهین به دیگران بر نمی‌آیند و دست‌های پشت پرده بیگانگان است که برای چپاول منافع مسلمانان، به اختلاف‌افکنی می‌پردازند.

این کارشناس مسائل فرهنگی، توصیه کرد در دام فریبنده برخی حلقه‌های ناپاک و عرفان‌های کاذب گرفتار نشوند و معارف و آگاهی‌های خود را فقط از چشمه پاک مرجعیت و فقه ناب دریافت کنند.

امام جمعه سراب به ادعاهای واهی برخی افراد در زمینه ارتباط با غیب اشاره کرد و گفت: این افراد شیادان و فریبکارانی بیش نیستند، هر چند که ممکن است به برخی تردستی‌هایی نیز مجهز باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha