شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تهذیب

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه همدان از برگزاری هم اندیشی معاونین تهذیب مدارس استان و بررسی طرح های تهذیبی و قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام کشوری دلاور با اعلام این خبر گفت: جلسه هم اندیشی و کارگاهی ماهیانه معاونین تهذیب مدارس با هدف بررسی طرح های ارائه شده در نشست معاونین تهذیب حوزه های کشور برگزار می گردد.

وی با اشاره به محورهای این جلسه، ادامه داد: "ارائه گزارش کلاس های تجوید پایه اول در سال تحصیلی 94-93  و شیوه  نظارت بر این کلاس ها "، تبادل نظر درباره شیوه نامه اجرایی امتحان شفاهی در زمینه قرائت اذکار نماز، ادعیه، قرآن و راه های عملیاتی کردن طرح"، "تبیین طرح قرائت آیه و حدیث روزانه توسط معاونت تهذیب استان"، "ارائه طرح مسابقات قرآنی"، "ارائه گزارش اجرای طرح «رقیب» ویژه طلاب پایه اول"، "ارائه طرح مسابقه نشریه دیواری در مدارس" و... از مباحث مطرح شده در هم اندیشی معاونان تهذیب خواهد بود.

*گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمدی روشن

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه همدان همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهید مصطفی احمدی روشن با سخنرانی دکتر عباسی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی خبر داد و گفت: این مراسم با حضور روحانیون، اساتید و طلاب، دوشنبه، 22 دی ماه، ساعت 9:30 صبح، در خانه معلم همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha