چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
طیب نیا

حوزه/ وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در شرایط بسیار حساس جامعه قرار داریم دولت در این عرصه و شرایط نیازمند حمایت مراجع و بزرگان دین است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» علی طیب نیا  امروز با سفر به قم ودیدار با مراجع و علما در دیدار خود با نماینده آیت الله العظمی سیستانی  اظهارداشت: تلا ش های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور انجام دادیم و راه کارهای مناسبی برای از بین بردن تحریم انجام شد و در این عرصه به توافقاتی نیز رسیدیم.

وی افزود: در شرایط بسیار حساس جامعه قرار داریم، از یک سو کاهش شدید قیمت نفت و از سویی وجود تحریم های اقتصادی مشکلاتی را برای زندگی مردم در جامعه به وجود آورده است. بنابراین دولت در این عرصه و شرایط  نیازمند به حمایت بزرگان و مراجع دین در این شرایط حساس می باشیم.

وزیر اقتصاد افزود : باید در شرایط حساس تصمیمات درست  بگیریم و سیاست مقاومتی را به اجرا در بیاوریم تا بتوانیم از این شرایط سخت عبور بکنیم.

طیب نیا گفت: به دنبال این هستیم که در جامعه پول الکترونیک را توسعه دهیم و آن را جایگزین پول های رایج کنیم و اسکناس های بزرگ در کشور چاپ نمائیم  تا بتوانیم از این روند اقتصادی عبور کنیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha