یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انجمن

حوزه/ در ششمین نشست مجمع عمومی انجمن معرفت شناسی اعضای هیئت مدیره و بازرسان جدید این انجمن انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در ابتدای این نشست که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بزگرار شد، حجت الاسلام مظاهری به عنوان بازرس دوره پنجم انجمن به ارائه گزارش این دوره پرداخت.

وی  به رتبه های کسب شده توسط این انجمن در طول سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: این انجمن در سال 87 در بین 11 انجمن موجود حوزه رتبه هفتم، در سال 88 رتبه هشتم، در سال 89 به عنوان نقطه اوج انجمن رتبه دوم، در سال 90 رتبه 9، در سال 91 از بین 16 انجمن رتبه هفتم و در سال 92از بین 16 انجمن به رتبه 13 رسیده است که این  روند مناسب و زیبنده نیست.

وی با بیان اینکه اعضای پیوندی انجمن  فعالیت کمتری دارند تصریح کرد: معمولا اعضا تنها در جلسه مجمع عمومی یکدیگر را می بینند.

بازرس انجمن علمی معرفت شناسی تک بعدی بودن جلسات انجمن را یکی از آسیب‌ها برشمرد و گفت: امیدواریم جلسات هیأت مدیره جدید تک بعدی نباشد تا خروجی داشته باشد؛ تعداد اعضا در برخی از جالسات در دوره گذشته به حد نصاب نمی رسید به همین دلیل مصوبه و خروجی نیز نداشت.

در پایان و پس از به حد نصاب رسیدن جلسه  با برگزاری انتخابات، اعضای جدید هیأت مدیره انجمن علمی معرفت شناسی شامل حجج اسلام حسن عبدی، فرزین جهان بین، مهدی عبدالهی، ابوذر نبویان، ابوالقاسم زاده، رحیم بابا نژاد، جمال سروش به عنوان اعضای اصلی و حجج اسلام مظاهری و علیپور به عنوان بازرسان این دوره انتخاب شدند.

انتهای پیام  313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha