یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
12

حوزه/ رئیس شورای شهر قم گفت: شورای شهر یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است که مردم را در سرنوشت خود شریک کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ولی الله بیاتی عصر امروز در دیدار اعضای شورای شهر قم با آیت الله  العظمی مکارم شیرازی، ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهارداشت: شورای شهر یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است که مردم را در سرنوشت خود شریک کرده است.

وی با اشاره به این که شورای شهر خیر و برکات بسیاری به همراه داشته است ادامه داد: امسال 13 پروژه را در سطح شهر اولویت‌بندی کردیم و هر ماه شاهد افتتاح یک پروژه بودیم و در ماه گذشته نیز پروژه بزرگ پل 9 دی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه کشور ما با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه است و کمتر می‌توانیم از منابع دولتی استفاده کنیم گفت: با راه‌اندازی ستاد عالی سرمایه‌گذاری در نظر داریم که مردم را در پروژه‌های شهری شریک کنیم و یکی از پروژه‌هایی که در آن زمینه کار خواهیم کرد، بلوار پیامبر اعظم(ص) است.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما در اداره شهر قم جذب سرمایه‌گذار است افزود: ما در حل مشکلات شهری نیاز به تعامل با مردم داریم و مردم نباید خود را از شهرداری جدا بدانند.

وی بیان کرد: در دور جدید شورای شهر به شورایاری‌ها اهمیت بسیاری داده شده است و در نظر داریم با ایجاد شورایاری‌ها ارتباط مسئولین با مردم بیشتر شود و از این طریق اولویت مردم شناسایی و با مشکلات مردم بیشتر آشنا شویم.

انتهای پیام/313/30

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha