چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 344262
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
صلوات

حوزه/ طرح بزرگ معنوی ختم 313 میلیون صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) در استان آذربایجان شرقی اجرا می شود.

حجت الاسلام حافظ زمانی، امام جمعه شهرستان ملکان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز با اعلام این خبر، گفت: طرح بزرگ معنوی ختم 313 میلیون صلوات با عنوان «تا طلوع خورشید» برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر(عج)، به همت کانون های فرهنگی امام مهدی(عج) و شهدای محراب، در سطح ملی اجرا می شود.

وی با اشاره به شیوه مشارکت در این طرح، ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این طرح معنوی، باید فرم مربوطه را تکمیل کرده و به نشانی کانون امام مهدی(عج) شهرستان ملکان ارسال کنند. در این فرم، آمده است "ضمن اعلام آمادگی و تعهد اخلاقی، متعهد می شوم، هر روز به تعداد 313 صلوات به مدت 40 روز برای سلامتی و تعجیل در ظهور یوسف زهرا(عج) ختم نمایم".

امام جمعه ملکان با اشاره به مهلت شرکت در این طرح، اعلام کرد: مهلت ارسال فرم تا 20 اردیبهشت ماه سال 1394 اعلام شده است. این فرم ها پس از صحافی، به صورت کتاب به مسجد مقدس جمکران ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح بزرگ معنوی ختم 313 میلیون صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج) از اول اسفندماه امسال آغاز و تا 11 فروردین ماه 1394 ادامه خواهد داشت و علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه http://dkm-az.ir مراجعه نمایند.

امام جمعه ملکان در پایان با اشاره به فعالیت های مهدوی کانون امام مهدی(عج) این شهرستان، گفت: علاقمندانی که تمایل به استفاده رایگان از محصولات فرهنگی کانون فرهنگی امام مهدی(عج) از قبیل مجله، پوستر و... دارند، آدرس کامل پستی خود را به سامانه 100003130313 پیامک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha