شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

حوزه/ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری امروز با حضورمدیران اجرایی کشور و استان قم و همچنین امام جمعه قم راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این سامانه با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام صالحی‌منش استاندار قم و حجت الاسلام والمسلمین اعرافی امام جمعه قم در آستانه سفر رئیس جمهور به قم در محل دائمی نمایشگاه‌های دائمی قم به صورت رسمی افتتاح شد.

این سامانه در راستای تسهیل دسترسی مردم به مسئولان برای دریافت پیام‌های مردمی طراحی شده است تا شهروندان با زحمت کمتری دغدغه‌ها، خواسته‌ها و مشکلاتشان را به گوش رئیس جمهور و دیگر مسئولان دولت برسانند.

استاندار قم، امام جمعه قم و معاون اجرایی رئیس جمهور در ارتباط مردم با سامانه 111 به صورت تلفنی مشکلات و دیدگاه‌های مردم را دریافت کردند.

گفتنی است: رییس جمهور کشورمان از فردا به مدت دو روز میهمان مردم استان قم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خالقی IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    0 0
    با سلام .من با سامانه 111 تماس میگیرم اما به هیچ وجه پاسخگو نیستن. هر شماره ای که میزنیم میگه صف پاسخگویی تکمیل است کاملا مشخصه که سرکاریه. نکنید این کارا رو با مردم
  • بیمار IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    جناب آقای رییس جمهور مگر هر روز اعلام نمی کنید که دارو گران نمی‌شود پس چرا اپیوم در مراکز ترک اعتیاد ذر قو دقیقا صد درصد گران شده هر سی سی 500ت.ت.ومن بوده شده هزار تومان،= چرا حقوق 10درصد افرایش ولی دارو صد درصد من به نمایندگی از بیماران . معتادان از شما خواهش می کنم این قدر ظلم نکنید به بیماران وقتی میگیم چرا این قدر گران شده می گویند دقیقاً هیت دولت گران کرده ،؛؛خواهشا خواهشن به داد این قشر مبتلایان به سرطان رسید گی کنید
  • مریم ابراهیم خانی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    0 0
    با سلام مشکل ما مسکن پول نداریم
  • شاهین کاکاوند IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    باسلام و درود به رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای دامت برکاته ، خانه ام را فروختم و یه مغازه در جنوب شهربرای امرارمعاش زندگیم خریدم و برای اخذ جواز کسب از اتحادیه ، بخاطر سهل انگاری مسئولان اداره مالیاتی مربوطه ، دچار مشگل شدم ، بطوریکه یکی ازمراحل اخذجواز، استعلام بدهی مالیاتی است با نمایش بدهی میباشد درصورتیکه اصلا بدهی مالیاتی ندارم ، و اداره مربوطه را پیدا کردم و مسئولش اظهار دارند که فاقد بدهی مالیاتی میباشم ولی ارور سیستم است و رفع وحذف ان دست انها نیست و مرتب من را به این و ان پاسکاری میکنندو هیچ مسئولی جوابگوی من نمیباشد از شما عاجزانه برای رفع مشگل و حق قانونی ام کمک میخواهم وتمامی مستندات قانونی راهم دارم اجرتان باسیدالشهدا ( شماره تماس محفوظ است)