چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
عابدینی گرمارودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر ضرورت تشکیل اتاق فکر جذب نوجوانان و جوانان به نمازهای جمعه و جماعت و مساجد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در دیدار سید علی موسوی گرمارودی، شاعر معاصر و جمعی از فرهیختگان دانشگاه های استان قزوین باتاکید بر اهمیت حضور همه آحاد جامعه در نماز های جمعه و جماعات، اظهارداشت: باید با برنامه ریزی و تشکیل اتاق فکر بتوانیم، زمینه حضور نسل نوجوان و جوان را در نماز جمعه و مساجد بیشتر کنیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین در ادامه با ابراز خرسندی از دیدار با فرهختگان، ابراز داشت: بنده قبل و بعد از انقلاب با آثار آقای موسوی گرمارودی آشنا بوده و ایشان رای یکی از شاعران ارزشمند همراه انقلاب، نظام اسلامی و امام(ره) و رهبری و دارای آثار فاخر می دانم.

سید علی موسوی گرمارودی نیز در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عابدینی از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت:  بسیار خوشحالیم که یکی از شخصیت های برجسته حوزه ودانشگاه به سمتت نماینده ولی فقیه در و امام جمعه قزوین منصوب شده اند و امیدواریم با این انتصاب، بسیاری از مسایل، مشکلات و محرومیت های فرهنگی  و عمرانی مناطق مختلف استان برطرف گردد.

در ادامه این دیدار، ایوب رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین نیز در سخنانی گفت: خوشبختانه شور و شادابی خوبی در بین مردم استان احساس می شود و مردم ولایتمدار قدردان عنایت مقام معظم رهبری هستند.

وی همچنین با تقدیر از خدمات خالصانه آیت الله باریک بین، بر رفع مشکلات عمرانی و فرهنگی قزوین تاکید کرد و افزود: امیدواریم با پیگیری های مجدانه استاندار و همه مسئولین بتوانیم مشکلات مناطق مختلف استان را برطرف نماییم.

برپایه این گزارش، در پایان این دیدار، موسوی گرمارودی با سرودن یکی ازاشعار خود دررثای  بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهر (س) مورد تحسین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین قرار گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha