شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 347003
۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
مسجد جمکران

انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظّم انقلاب اسلامی با قریب به 200 عنوان کتاب و 30 عنوان لوح فشرده و نرم افزار مرتبط به معظّمٌ‌له و انقلاب اسلامی در نمایشگاه فرهنگی ربیع الانام مسجد مقدس جمکران حضور دارد.

مسئول غرفه انتشارات انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  اظهارداشت: این غرفه با هدف آشنایی هر چه بیشتر زائران، مجاوران و مسافران نوروزی این مسجد مقدس به مدت دو هفته برای بازدید علاقه مندان دایر شده است.
آقای عظیمی بیان داشت: تلاش این انتشارات بر آن است که با ترویج آرا و اندیشه‌های مقام معظم رهبری، مسیری نورانی و پربرکت برای تحقّق تمدّن نوین اسلامی ترسیم کند.
وی ادامه داد: در کنار فعالیت های چاپ و نشر انتشارات انقلاب اسلامی، تولید و تکثیر نرم افزار های مرتبط با اندیشه های مقام معظّم رهبری ، حضور در نمایشگاه های فرهنگی سراسر کشور، و همکاری با ناشران دیگر در تولید کتاب، از دیگر فعالیت های این انتشارات میباشد .
وی افزود: ارائه کتاب های مقام معظم رهبری از جمله کتاب «آموزش مصوّر احکام مجموعه مسایل و استفتائات پیرامون احکام عبادات»، «جلوه‌ی اهل خراسان روایتی از سفر  آیت الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی» از عناوین کتب موجود در این غرفه می باشد.
وی ادامه داد: چاپ سوّم مجموعه‌ی 5 جلدی کتاب «نقش و رسالت زن برگرفته از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی»، چاپ چهارم کتاب «روش تحلیل سیاسی مجموعه بیانات  آیت‌الله العظمی خامنه‌ای  درباره‌‌ی مهارت‌ها و فنون تحلیل سیاسی» از دیگر عناوین کتب رهبر معظم انقلاب است که در این نمایشگاه به نمایش و عرضه گذاشته شده است.
عظیمی به معرفی بخش نرم افزاری این غرفه پرداخت و گفت: نرم‌افزارهای «حدیث ولایت» و «حوزه و روحانیت»، «قاب ماندگار مجموعه تصاویر» و ... از جمله آثاری هستند که در این نمایشگاه از سوی انتشارات انقلاب اسلامی با تخفیف 10 الی20 درصدی عرضه می‌شود.
لازم به ذکر است، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای دوره‌ی جدید فعاليت خود را از سال 1389 آغاز کرده است.
انتهای پیام   17/313
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha